۴کشته و ۴ مصدوم بر اثر تصادف بامداد امروز در محور "بیرجند به زاهدان "

جانشین پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: بامداد امروز برخورد ۳دستگاه سواری با کشنده تانکر  در محور"بیرجند به زاهدان "۴ کشته ۴ مجروح برجای گذاشت.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ،محمد امیر کاظمی" اظهار داشت: ساعت ۱ و۱۶دقیقه بامداد امروز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در ۸ کیلومتری شهر "سربیشه " لاین بیرجند به زاهدان ، بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند، یک دستگاه کشنده تریلی تانکر مخصوص حمل قیر بدون بار و یک دستگاه سواری پراید که در مسیر مجازبیرجند به سربیشه در حرکت بودند با دو دستگاه سواری شوتی سوخت کش پارس و پژو 405  که در خلاف جهت درحرکت بودند برخورد کرده است که بر اثر این حادثه  ۴ نفرجان خود را از دست دادند و ۴ نفر نیز مصدوم که با اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
 
سرهنگ محمد امیرکاظمی با بیان اینکه علت حادثه توسط کارشناس پلیس بی مبالاتی از سوی رانندگان خودروهای پژو پارس و پژو۴۰۵ درحرکت خلاف جهت تشخیص داده شده است؛ تصریح کرد: رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از عجله و شتاب، جان خود و دیگران را در معرض خطر مرگ قرار ندهند