جلسه برنامه ریزی گرامیداشت هفته دولت در مرکز بخش ارسک

حجت الاسلام شهریاری امام جمعه ارسک : مشکلات اقتصادی فقط مختص کشور ایران نیست واین رسانه ها هستند که همه چیز را برای غربی ها خوب جلوه می‌دهند.


گزارشی از : محبوبه شجاع


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ،این جلسه که با حضور سرگردحامدی فرمانده حوزه بسیج امام جعفر صادق(ع)،فرماندهی نیروی انتظامی واعضای شورای اسلامی برگزار شد ،امام جمعه ارسک باشاره به اینکه اگرخدا نعمتی به تو داد آن رابیان کن فرمودند: که هر خدماتی که در دولت فعلی انجام شده است راباید بیان کنیم وامیدافرینی درعرصه دولت ازوظایف ماست .
سرگرد حامدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج در این جاسه اظهار داشت :بسیج نقش مهمی در مسائل فرهنگی ،اجتماعی وتعیین مردم دارد ،باید روشنگری در امورخدمات دولت در سطح شهر وبخش ارسک انجام شود .
وی افزود :باید اطلاعات صحیح در اختیار خبرنگار گذاشته شود تا اطلاع رسانی تخصصی انجام شود .
قلی زاده شهردار ارسک ضمن تشکر از حضورمسئولین در جلسه به ارائه گزارش عملکردهای بسیار سازنده وموثر شهرداری ارسک در دولت فعلی پرداختند و افزود : اختصاص یک میلیارد تومان  مساجد شهر ارسک ،۷۴۱تن قیر به شهرداری جهت آسفالت شهری به ارزش هشت میلیارد تومان که ۴۰۰۰۰هزارمتر مربع از معابر خاکی این شهر اسفلت شد .
وی بیان داشت :سه میلیارد تومان برای پروژه احداث کال اخوند و 3 میلیارد تومان جهت سالن ورزشی منطقه جوادالائمه و 500 میلیون تومان جهت تهیه خودرو نیسان و قریب به 400 تا 500 میلیون تهیه تجهیزات برای مدارس شهر و همچنین 3.5 میلیارد یک دستگاه کمپرسی که به زودی به شهرداری تحویل خواهد شد .
شهردار ارسک ادامه داد  نصب چمن مصنوعی به ارزش 300 میلیون تومان و افتتاح گلخانه شهرداری به ارزش 200 میلیون تومان و همچنین نصب 900 هزار متر جدول گذاری به ارزش 500 میلیون تومان که همه این اتفاقات در سایه اتحاد وهمدلی همه مجموعه ها وهمراهی مدیران عالی دولت در شهرستان ،استان وکشور اتفاق افتاده است .
و در پایان اشاره ای به پارک بانوان این شهر داشت و گفت : پروژه شاخص که در هفته دولت کلنگ زنی خواهد شد پارک بانوان خواهد بود .