افزایش پروازهای فرودگاه بیرجند

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: با پیگیری مسئولان استان، پروازهای یک شرکت هواپیمایی بار دیگر در فرودگاه بیرجند برقرار می‌شود.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ،عظیم طهماسبی روز چهارشنبه اعلام داشت : شرکت هواپیمایی پارس ایر که از ابتدای مرداد امسال تعداد ۱۶ پرواز هفتگی خود در استان را به دلیل چک فنی ناوگان ابطال کرده بود، با پیگیری استاندار خراسان جنوبی، مجمع نمایندگان استان و این اداره کل، ۶ پرواز در هفته را مجدد برقرار خواهد کرد.

وی گفت: این پروازها برای روزهای شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته در قالب ۶ پرواز در برنامه مشخص برقرار خواهد شد البته پروازهای این شرکت از ۱۱ شهریور ماه برقرار می‌شود اما در روزهای تعطیلات رسمی اربعین و شهادت امام رضا (ع) پرواز ندارد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی عنوان کرد: با افزوده شدن این ۶ پرواز، مجموع پروازهای فرودگاه بیرجند به هفته‌ای ۱۸ پرواز افزایش یافت که ۱۴ پرواز در مسیر بیرجند - تهران و بالعکس، چهار پرواز هم در مسیر بیرجند - مشهد فعال است.

وی افزود: همچنین شرکت هواپیمایی پارس ایر یک پرواز فوق العاده در مسیر تهران - طبس - تهران را از روز پنجشنبه دوم شهریور برقرار می‌کند