توزیع هزار دست سازه نوجوانان خراسان جنوبی بین زائران کوچک اربعین

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت:هزار دست سازه کودکان ونوجوانان خراسان جنوبی جهت توزیع بین زائران کوچک امام حسین (ع) به مسیرهای پیاده روی اربعین ارسال شد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ،طاهره حمیدی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران از ارسال قریب به هزار دست سازه و هدیه کودکان و نوجوانان استان جهت توزیع بین مهمانان کوچک امام حسین (ع) به مسیرهای پیاده روی اربعین خبر داد.

حمیدی در خصوص اجرای این پویش گفت: مراکز کانون در سطح استان در ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۲ پذیرای تعداد زیادی از کودکان و نوجوانان و والدین بود که به منظور تولید دست سازه‌های زیبا در محل این مراکز حضور یافتند.

وی افزود: علاوه بر این خانواده‌ها هدایای خود به کودکان و نوجوانان حاضر در راهپیمایی عظیم اربعین را نیز به مراکز کانون تحویل دادند که در مجموع قریب به هزار دست سازه و هدیه کودکان و نوجوانان استان جمع آوری و پس از بسته بندی جهت توزیع بین مسافران و میهمانان کوچک امام حسین (ع) در مسیرهای پیاده روی ارسال شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی افزود: این دست سازه‌ها شامل سربند میهمانان کوچک امام حسین (ع)، عروسک، گیره روسری، گل سر، کتاب، لوازم التحریر، کاردستی‌های دست ساز سبک و کاربردی اعضای کانون است.

حمیدی ادامه داد: این دست سازه‌ها در قالب بسته‌های فرهنگی در موکب آل یاسین در کاظمین و مرز میرجاوه استان سیستان و بلوچستان و سایر مسیرها، به مسافران کوچک پیاده روی اربعین اهدا خواهد شد.