دستگیری سارقان محصولات کشاورزی در شهرستان قاین

جانشین انتظامی "قاین" از دستگیری 3 نفر سارق محصول کشاورزی در این شهرستان خبر داد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ،سرهنگ "حسین رفعتی نژاد" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محصولات کشاورزی در شهرستان قاین شناسائی و دستگیری عاملان این سرقت ها به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.
 
وی بیان داشت: ماموران انتظامی بخش "نیمبلوک" هنگام گشت‌ سطح حوزه استحفاظی،‌ موفق شدند 3 سارق را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه سارقان را دستگیر کردند.
 
جانشین انتظامی شرستان قاین با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی  سارقان محصولات کشاورزی سرقت شده کشف شد،خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
 
سرهنگ رفعتی نژاد افزود: با توجه به نزدیکی فصل برداشت محصولات کشاورزی باغداران و کشاورزان برای جلوگیری از سرقت محصولات خود از افراد امین و مطمئن برای نگهبانی از باغات خود استفاده نمایند.
 
این مقام انتظامی درپایان مشارکت شهروندان را عاملی مهم وتاثیرگذار دربرقراری امنیت عنوان کرد و از شهروندان درخواست کرد: هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی گرفته و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله با پلیس درمیان بگذارند.