شناسایی انبار احتکار لوازم خانگی در بیرجند

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ۳۶۰ دستگاه انواع لوازم خانگی احتکار شده از یک انبار در شهر بیرجند کشف و توقیف شد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ،سرهنگ جواد بخشی روز چهارشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع لوازم خانگی در منزلی واقع در شهر بیرجند، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از صحت و سقم موضوع با هماهنگی مرجع قضایی به همراه ماموران اداره صنعت، معدن و تجارت در محل حضور یافتند و در بررسی‌های صورت گرفته از منزل مسکونی، تعداد ۳۶۰ دستگاه انواع لوازم خانگی احتکار شده به ارزش پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی گفت: مشخصات انبار و وسایل موجود، در سامانه جامع انبارهای وزارت صمت ثبت نشده بود لذا تمامی لوازم خانگی توقیف و پرونده‌ به مرجع قضایی ارسال شد.

وی از شهروندان درخواست کرد که به محض اطلاع از هرگونه فعالیت اقتصادی غیرمجاز، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی شود