افتتاح بیش از ۶۷ پروژه طی هفته دولت در شهرستان بشرویه

فرماندار بشرویه گفت: در هفته دولت امسال بیش از ۶۷ پروژه با اعتبار ۲۱۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.


به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ،علی زاده فرماندار شهرستان بشرویه در جلسه برنامه ریزی هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا، به حوادث و توطئه های اخیر به ویژه حادثه تروریستی شاه چراغ اشاره کرد.
وی افزود: در کنار فعالیت های دشمن و حوادث تروریستی موضوع تروریست فضای مجازی را هم شاهد هستیم و اقدامات آنها در مخدوش کردن ذهن ملت و گرفتن پیکان اتهامات به سمت ارکان نظام جمهوری اسلامی یک اقدام تروریستی است.
 علی زاده ادامه داد: برای افرادی که مردم را در شرایط فعلی کشور نسبت به ارکان نظام بدبین میکنند واژه ای جز واژه تروریست را نمیتوانیم برای آنها بکاربگیریم.
 فرماندار بشرویه بیان داشت: در برابر یک جنگ شناختی دشمن، مقام معظم رهبری تنها به امیدآفرینی توصیه میکنند.
 وی ادامه داد: بی توجهی بهترین پاسخ به افرادی است که ناامیدی را در جامعه منتشر میکنند.
فرماندار بشرویه در ادامه از فداکاری های نیروهای نظامی،انتظامی و امنیتی قدردانی ویژه نمود و افزود: بیش از ۸ هزار سلاح در آشوب های سال گذشته توسط نیروهای نظامی و امنیتی کشف شد و هرکشوری بود با این حجم سلاح و تبلبغات گسترده علیه نظام از پای درمی آمد اما نیروهای انتظامی و امنیتی به خوبی در مقابل این توطئه های دشمن ایستادگی کردند.
علی زاده گفت: در بحث خدمات دولت، هفته دولت امسال به جهت حساسیت هایی که وجود دارد به صورت پررنگ باید برگزار شود.
وی افزود: به قول شهید بهشتی نیروی بینابینی نمیخواهیم و وظیفه ماست در سخنرانی ها و صحبت های خود در هفته دولت ابتدا از ولایت فقیه، انقلاب اسلامی و سپس دستاوردها بگوییم.
 وی همچنین خطاب به مدیران تاکید کرد: فضاسازی ها، اطلاع رسانی ها را جدی بگیرید.