آغاز بکار کارخانه آرد زرین فردوس تا یک ماه آینده

رئیس شورای اسلامی شهر فردوس گفت : این کارخانه که مدت هاست در انتظار تخصیص سهمیه گندم به سر می برد، بالاخره سهمیه گندم خود را دریافت و بزودی وارد فاز تولید می شود.


به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ،رئیس شورای اسلامی شهر فردوس در جلسه تجلیل از خبرنگاران شهرستان فردوس بمناسبت روز خبرنگار از آغاز بکار کارخانه آرد زرین تا یک ‌ماه آینده خبر داد و اظهار داشت: با بهره برداری از کارخانه آرد زرین برای تعداد ۴۰ نفر بطور مستقیم و تعداد ۱۵۰ نفر بصورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد می شود.
سیدمهدی علیپرست گفت : راه اندازی تربیت معلم پسران، احیای کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل، ایجاد پدافند هوایی و پادگان ارتش، تفکیک حوزه انتخابیه، انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان و احیای منطقه جوادالائمه را از جمله پروژه های مهم و مورد پیگیری شورای اسلامی شهر فردوس عنوان کرد.
وی مهم ترین اصل در این شورا را وفاق و همدلی اعضای شورا عنوان‌ و‌ تصریح کرد: شورای شهر از جنس مردم، انتخاب مردم ‌و برای مردم است.
وی اشتغال زایی، احداث پست ۴۰۰ کیلو ولت، و رفع چالش آب با انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان را سه موضوع مهم و دارای اولویت شهرستان عنوان کرد.
علیپرست از افراد توانمند که توان رسیدگی به مشکلات چهار شهرستان حوزه انتخابیه را دارند و همچنین از سواد و تخصص کافی برخوردار هستند، برای ثبت نام در انتخابات مجلس، دعوت کرد.
حمیده شعفی، عضو و مسئول کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر فردوس از تخصیص مبلغ پنج میلیارد تومان اعتبار به پارک بانوان این شهرستان خبر داد و گفت: تکریم بانوان شهرستان که ۵۲ درصد جمعیت را تشکیل می دهند از اولویت های کمیسیون بانوان شوراست و به همین منظور تعداد ۱۴ جلسه برای تکریم و برنامه ریزی امور بانوان شهرستان برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه در کنار فضاسازی پارک بانوان موضوع محتواسازی پارک نیز بسیار مهم است، افزود: باید امید، انگیزه، تشویق و تکریم بانوان ‌و دختران شهرستان مورد توجه قرار گیرد.