کسب رتبه اول و صدر نشینی دانش آموزان بیرجندی در آزمون های نهایی استان

جهش بی سابقه و ۷ پله ای آموزش و پرورش شهرستان بیرجند در میانگین دروس نهایی در سطح کشور


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ،مجید بهدانی بااعلام این خبرگفت: دانش آموزان بیرجندی،رتبه اول در آزمون های نهایی 1401 رادراستان کسب نمودند.
کسب رتبه اول و صدر نشینی دانش آموزان بیرجندی در آزمون های نهایی استان
بهدانی گفت: صدرنشینی دانش آموزان شهرستان در آزمون های نهایی حاصل تلاش و پشتکار فرهنگیان و دانش آموزان و برنامه ریزی مطلوب مدیران مدارس است که ضمن تبریک به تمامی دانش آموزان، فرهنگیان، اولیاء و مربیان و کلیه دلسوزان تعلیم وتربیت ؛امیدواریم با برنامه ریزی و تدبیر همکاران در خط مقدم جبهه تعلیم و تربیت بتوانیم در سال تحصیلی پیشرو نیزشاهد پیشرفت همه جانبه و چشمگیر در حوزه آموزش و پرورش شهرستان باشیم.

وی ادامه داد:به لطف الهی و با همت مدیران، معاونین و دبیران محترم مدارس سطح شهرستان و با برنامه ریزی و پیگیری های مستمر حوزه آموزش متوسطه مدیریت ، علیرغم رقابت سنگین دانش آموزان به دلیل تأثیر قطعی ۴۰درصدی نتایج امتحانات نهایی در قبولی آزمون سراسری، رتبه آموزش و پرورش بیرجند در میانگین دروس نهایی در سطح کشور با جهشی چشمگیر از رتبه ۱۵ به رتبه ۸ ارتقایافت.

این مقام مسئول درآموزش و پرورش شهرستان بیرجند ادامه داد: آموزش و پرورش شهرستان بیرجند موفق شد رتبه اول در آزمون های نهایی در سال جاری را در بین شهرستان های استان کسب کند.

بهدانی گفت:ضمن سپاس از آستان ایزد منان، از زحمات تمامی عزیزان که در کسب این موفقیت سهیم می باشند تشکر و قدردانی می نمایم.


گزارشی از : حمید رضا تاکی