زن و شوهر سارق با ۴۵ فقره سرقت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بیرجند با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، زن و شوهر سارق را دستگیر و ۴۵ فقره سرقت از آنها کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری بازتاب خراسان ، روز چهارشنبه، سردار ناصر فرشید اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت اماکن در حال احداث در شهرستان بیرجند، پیگیری موضوع و دستگیری سارق یا سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و با گشت‌های مستمر محسوس و نامحسوس، ۲ سارق را هنگام سرقت شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: متهمان دستگیر شده که زن و شوهر بودند ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند اما در روبه‌رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به‌ناچار لب به اعتراف گشودند و به ۴۵ فقره سرقت اماکن در حال احداث اعتراف کردند.

وی گفت: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار فرشید تصریح کرد: هرگونه اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی پلیس روبه‌رو خواهد شد و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، قبل از هر اقدامی بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.