تولد اولین نوزاد زوج نابارور تحت درمان در مرکز ناباروری فردوس

اولین نوزاد حاصل از روش های درمانی کمک باروری، در مرکز ناباروری امید فردوس، متولد شد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ،دکتر کبیری راد رئیس بیمارستان حضرت رسول (ص) با اعلام این خبر گفت: دیروز هشتم مردادماه تولد اولین نوزاد زوج نابارور تحت درمان در مرکز ناباروری امید فردوس، اتفاق افتاد، مادر این نوزاد، خانم ۳۵ ساله ای است که حدود پنج سال سابقه نازایی داشته است.
وی با اشاره به اینکه برای درمان نازایی، روش‌های درمان مختلفی وجود دارد گفت: براساس شرایط بیمار از درمان‌های اولیه به سمت درمان های پیشرفته تر می‌رویم و امروز خوشبختانه، این بیمار با حدود پنج سال نازایی، در حالی که به روش‌های معمول قادر به بارداری نبود با استفاده از روش دارودرمانی به همت متخصصین زنان و زایمان این مرکز، موفق به بارداری شد ونوزاد دختر با سلامت کامل متولد شد.
دکتر کبیری راد افزود: مرکز درمان ناباروری امید واقع در بیمارستان حضرت رسول (ص) حدود ده ماه است راه اندازی شده که خدمات درمان نازایی به زوج‌های نابارور را با تعرفه دولتی ارائه می‌دهد و تاکنون ۲۱ تست بارداری مثبت برای زوج های مراجعه کننده به مرکز گزارش شده است.

وی تصریح کرد: در این مرکز برای تمامی بیماران، خدمات تحت پوشش بیمه و با تعرفه دولتی انجام می شود، همچنین در مورد بعضی از بیمارانی که تحت پوشش بیمه کمیته امداد یا سازمان بهزیستی هستند تمامی هزینه‌ها رایگان است.