بهره‌مند ی ۱۵۵ هزار بیمار از خدمات تامین اجتماعی سبزوار

رییس پلی کلینیک تامین اجتماعی سبزوار گفت: ۱۵۵ هزار و ۳۶۸ بیمار در یک سال گذشته تاکنون از خدمات مراکز درمانی و تخصصی تامین اجتماعی سبزوار بهره‌مند شده‌اند.


به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ،دکتر مسعود صدرافر روز دوشنبه بهمناسبت هفته تامین اجتماعی افزود: این بیماران با مراجعه به این واحد درمانی از خدمات کلینیک های ارتوپدی، داخلی، دندانپزشکی، عمومی، قلب و عروق، مامایی و کودکان و اطفال برخوردار شده اند.

وی اظهار داشت: از مجموع ۱۵۵ هزار بیماری که در پلی کلینیک تامین اجتماعی سبزوار پذیرش شده اند هشت هزار و ۸۲۵ بیمار در بهار امسال به این مرکز مراجعه کرده بودند.

رییس پلی کلینیک تامین اجتماعی سبزوار گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان این سازمان، ارتقای شاخص های درمانی این مرکز در حوزه تامین تجهیزات بیشتر و به‌کارگیری پزشکان متخصص مورد توجه قرار گرفته است.

دکتر صدرا فر افزود: با راه اندازی دستگاه اکوی قلب در ماه های پیش رو، که تامین اعتبار آن انجام شده، کلینیک قلب و عروق پلی کلینیک تامین اجتماعی سبزوار فعال تر می شود.

وی تصریح کرد: همچنین مقدمات راه اندازی مرکز سونوگرافی در این مرکز انجام شده و با جذب متخصص ارتوپد دوم و افزایش یک پزشک متخصص دیگر به بخش اطفال، ۲ کلینیک ارتوپدی و اطفال پلی کلینیک تامین اجتماعی سبزوار نیز تقویت می شود.

رییس پلی کلینیک تامین اجتماعی سبزوار گفت: همچنین برای بیماران سرطانی که تا پیش از این نیاز بود اسناد پزشکی آنها برای تامین دارو در مرکز استان تایید شود، با هماهنگی صورت گرفته این مشکل رفع شده است که از این پس نیاز به مراجعه آنان به مشهد وجود نخواهد داشت.

درمانگاه تامین اجتماعی سبزوار سال ۱۳۶۹ فعالیت خود را آغاز کرد و از سال ۹۰ با ارتقا به پلی کلینیک با ارائه خدمات تشخیصی درمانی شامل درمانگاه تخصصی ارتوپدی، پزشکی عمومی، مامایی، دندانپزشکی، آزمایشگاه، داروخانه، تزریقات و نوار قلب در حال فعالیت است.

جمعیت شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن بر مبنای سرشماری سال ۹۵ حدود ۴۷۰ هزار نفر است که افزون بر ۵۰ درصد این تعداد زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند