دستگیری سارقان کابل برق در شهرستان سربیشه

فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه خراسان جنوبی گفت: سارقان حرفه‌ای کابل و تجهیزات برقی با انجام اقدامات اطلاعاتی در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.


به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ،سرهنگ محمود رضا صالحی روز دوشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت کابل و تجهیزات انتقال نیرو در حوزه استحفاظی شهرستان سربیشه، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران فرماندهی انتظامی بخش مود شهرستان سربیشه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیات ضربتی و غافلگیرانه سه متهم را هنگام انجام سرقت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های پلیسی به هشت فقره سرقت کابل‌های برق اعتراف کردند، گفت: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود