برگزاری اجتماع بزرگ غدیریون در تمامی شهرستان‌های خراسان جنوبی

اجتماع بزرگ غدیریون در تمامی شهرستان‌های خراسان جنوبی برگزار می شود.


به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ،دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان با اشاره برگزاری اجتماع بزرگ غدیریون در تمامی شهرستان‌های خراسان جنوبی به برنامه‌های محوری دهه امامت و ولایت در استان گفت: اجتماع بزرگ غدیریون در تمامی شهرستان‌های استان پیش بینی شده است که مراسم محوری در بیرجند روز ۱۵ تیرماه از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در میدان ابوذر به سمت مسجد امام حسین (ع) یا مصلی المهدی برگزار می‌شود.

حاجی زاده افزود: برگزاری مراسم دعای ندبه همزمان با ۱۶ تیر عید غدیر در بوستان شهدای گمنام بیرجند و دیدار مسئولان و مردم با نماینده ولی فقیه در استان یک ساعت قبل از نماز جمعه بیرجند در مصلی المهدی بیرجند را از دیگر برنامه‌های محوری دهه امامت و ولایت در استان اعلام کرد.

وی ولایت مداری و ولایت پذیری را مهمترین پیام غدیر دانست و گفت: نیاز است همه مسئولان و متولیان فرهنگی در توجه به جهاد تبیین و بصیرت افزایی، توجه ویژه‌ای به ایام دهه امامت و ولایت داشته باشند.

حاجی زاده افزود: امسال در دهه امامت و ولایت برنامه‌های متنوع و شادی با هدف معرفت افزایی و امید آفرینی در دستور کار است که باید ولایت حضرت علی (ع) و برکات و ثمرات آن تبیین شود.

به گفته وی نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظام ولایی و برگرفته از غدیر است و امروز باید قدر نعمت ولایت را بدانیم و آن را به نسل‌های جدید معرفی کنیم.

شعار محوری دهه امامت و ولایت در سال ۱۴۰۲ ، حضرت علی(ع) معیار زندگی و الگوی حکمرانی نامگذاری شده است.