فرماندار جدید شهرستان خوسف معرفی شد

سید محمدرضا طالبی : کار جهادی و انقلابی بودن باید با عقلانیت همراه باشد و از توان جوانی و نیروی جوانی در سطوح مختلف استفاده شود .


گزارشی از : حمید رضا تاکی


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ،معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان جنوبی در جلسه تودیع و معارفه فرماندار شهرستان خوسف ضمن تقدیر از اقای ایمانی فرماندار سابق شهرستان افزود: در اطلاع رسانی ها و انعکاس عملکردها به مردم کم کاری نکنیم و حتما به سمع و نظر مردم برسند و انچه واقعیت دارد حق مردم است که اطلاع داشته باشند.
فرماندار جدید شهرستان خوسف معرفی شد
سید محمدرضا طالبی گفت: باتوجه به انتخابات پیش رو مسئولین انچه را که انجام دادند و انچه که قرار است انجام دهند را برای مردم صادقانه توضیح بدهند و امید بخشی و امید افرینی را دربین مردم رواج دهند.

وی افزود :مسئولین باید خستگی ناپذیر باشند و انتظار داریم مدیران باید لحظه به لحظه پاسخگوی مردم باشند حرف آنان را بشنوند و مشکلات آنان را حل و فصل کنند.


نماینده مردم بیرجند ، خوسف ، درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت :مدیران باید از سفارشات رهبری الگو بگیرند و در کارها شهید بهشتی را سرلوحه خود قرار دهند و با صحه سدر ،حوصله و اخلاص کارها را پیش بگیرند.

وی افزود:فرماندار جدید حتما قبل از شروع بکار از تجربیات فرماندار سابق در شهرستان استفاده کنند و مردم را نسبت به وظایف خود آگاه کنند.

خسروی بیان داشت :همه باید باهمدلی به دنبال جهاد و ثبات مدیریت باشیم که اگر ثبات مدیریت نباشد ضرر این بی ثباتی ها در چشم مردم خواهد رفت.

وی ادامه داد :اولویت ها در این شهرستان از جمله بیمارستان ، استفاده از ظرفیت بنیاد علوی و اتمام پروژهای ناتمام در شهرستان باید در دستور کار فرماندار جدید قرار بگیرد.

حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه شهرستان خوسف هم در این مراسم گفت:مردم خوسف شایسته ترین مردم برای خدمت رسانی هستند مشکلات عدیده ای در شهرستان وجود دارد که فرماندار جدید باید با گره گشایی مشمول دعای خیر مردم شوند.

او افزود:مردم انتظار دارند به مشکلات واقعی آنان توجه شود ،مسئله فاضلاب ،بیمارستان و ...جزو مسائل اصلی است ک مردم این شهرستان با آن دست و پنجه نرم می کند.


ایمانی فرماندار سابق شهرستان هم در این جلسه گزارشی از فعالیت ها واقدامات خود در دوره مدیریتی این شهرستان داد.

در پایان مراسم از زحمات محمدعلی ایمانی فرماندار سابق شهرستان تقدیر و دکتر سید علی حسینی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معارفه شد.