بخشدار جدید ارسک معرفی شد

صبح امروز شنبه سوم تیرماه ۱۴۰۲ مراسم تکریم و معارفه بخشدار جدید ارسک در محل عباسیه این شهر با حضور مهندس موسی سلیمی مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری برگزار شد .


  گزارشی از : محبوبه شجاع


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ،فرماندار بشرویه از استاندار و مشاور ارشد استاندار به خاطر جوان‌گرایی و انقلابی‌گرایی تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: برای گزینه بخشداری ارسک، ما بیش از ۴۰۰گزینه را بررسی کرده ایم، مشکلی وجود دارد این است که در بین نیروهای انقلابی کادرسازی نکرده‌ایم و حمایت ما هم متاسفانه از نیروهای انقلابی ضعیف است

وی خطاب به بخشدار جدید ارسک گفت: ما انتظار داریم در دفاع از آرمان های انقلاب و شهدا و ولایت فقیه صراحت لهجه داشته باشید، مردم دار و به معنای واقعی کلمه خود را خادم مردم بدانید، پیگیری مشکلات و محرومیت ها از ماموریت های مهم شما خواهد بود .

امام جمعه بشرویه  از فرماندار بشرویه به خاطر انتصاب بخشدار ارسک تشکر کرد و افزود: الحمدلله آقای مهندس عباسی جزو نیروهای جوان پرکار مومن انقلابی و خوش سابقه می‌باشد

امام جمعه بشرویه تصریح کرد: و گفت: بالاترین نوع عبادت خدمتگذاری به این مردم را نداریم

مهندس حمید عباسی مقدم هم طی سخنانی گفت : به قول مقام معظم رهبری خدمت به خدا یعنی چه ، این ما خدمتی به به خدا کنیم معنی ندارد و خداوند به خدمت من و شما نیازی نیازی ندارد ، پس خدمت به خدا یعنی خدمت به زندگی ، خدمت به مردم ، خدمت به خلق ا...

وی افزود : همه ما مکلفیم که خدمت در جهت پیشبردی که به ما محول شده و خدا را شاکرم که بنده توفیق خدمت به مردم در نظام اسلامی و در دولت انقلابی یقیناٌ خدمت یک نوع ایثارگری برای خودم می دانم .

عباسی مقدم بیان داشت : از تمامی بزرگواران ، شورا های اسلامی با مشورت و همفکری در تمام توان ،خودم را مکلف برای حل این مشکلات در سطح بخش خواهم کرد ، و در راه شناسایی و راه حل مشکلات بر پایه تعامل ، همفکری ، همگرایی و هم افزایی ، دست مسئولین محلی در سطح بخش می فشرم و از عموم و دفتر امام جمعه و تمام اقشار دست یاری دارم.

در این  مراسم از زحمات و تلاش های 8 ماهه و بی وقفه و ارزنده سید محمود پناهی  معاون سیاسی فرمانداری به عنوان سرپرست بخشداری ارسک تقدیر، و مهندس حمید عباسی مقدم به عنون چهارمین بخشدار جدید بخش ارسک معرفی شد.