پلیس نیشابور لودر خطرآفرین را با تیراندازی متوقف کرد

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: پلیس این شهرستان با استفاده از قانون به کارگیری سلاح پس از تیراندازی های هوایی به سمت یک دستگاه لودر خطرآفرین شلیک و این خودرو را متوقف کرد.


به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، سرهنگ حسین احمدی افزود: دیشب شهروندان در تماس با فوریت های پلیسی ۱۱۰، از حرکات غیر طبیعی و مخاطره آمیز راننده یک دستگاه خودرو لودر و برخورد با پست برق، درختان، وسایل نقلیه و همچنین ایجاد رعب و وحشت در مسیر حرکت گزارش دادند.

وی اضافه کرد: در پی این گزارش بلافاصله تیم های گشت با حضور در محل وارد عمل شدند و به راننده خودرو لودر که همچنان به حرکات مخاطره آمیز خود ادامه می داد با استفاده از علایم هشدار دهنده دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس ضمن صدمه رساندن به خودرو های عبوری همچنان با حرکات مخاطره آمیز به مسیر خود ادامه داد.

احمدی افزود: پلیس با استفاده از قانون به کارگیری سلاح پس از تیراندازی های هوایی به سمت لودر شلیک و این خودرو را متوقف کرد و راننده که حالت طبیعی نداشت دستگیر شد.

وی ادامه داد: تحقیقات از این فرد با دستور مقام قضایی ادامه دارد و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و افرادی که به واسطه حرکات راننده لودر دچار رعب و وحشت شده اند، می توانند برای پیگیری شکایت خود به کلانتری ۱۳ قدس واقع در بلوار جانبازان مراجعه کنند