سه کشته و یک مصدوم بر اثر تصادف در محور بیرجند - نهبندان

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بر اثر تصادف رخ به رخ ۲ خودرو در محور بیرجند - نهبندان سه نفر در دم جان باختند و یک نفر مصدوم شد.


به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ،سرهنگ علیرضا رضایی روز چهارشنبه اظهار کرد: ساعت چهار و ۴۰ دقیقه صبح امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر ۷۵ محور بیرجند - نهبندان بلافاصله ماموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: بر اثر برخورد یک دستگاه نیسان با سواری پژو ۴۰۵، خودروها دچار حریق شده و سه نفر جان خود را از دست دادند، یک سرنشین خودرو نیز مصدوم و با اورژانس به بیمارستان منتقل شد.  

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: این خودروها پس از تصادف در آتش سوختند و بررسی‌های اولیه نشان داده که یکی از آنها حامل سوخت قاچاق بوده و بررسی برای سوخت‌کش بودن خودرو دیگر در دست اقدام است.

وی بیان کرد: علت دقیق این حادثه نیز در دست بررسی است.

طول مسیر بیرجند - نهبندان ۲۰۰ کیلومتر است که تاکنون حدود نیمی از آن دوبانده شده و مابقی در دست اجراست.

علاوه بر این تردد خودروهای سوخت‌کش موسوم به شوتی با سرعت‌های بالا در جاده‌های خراسان جنوبی به معضل نگران کننده تبدیل شده و آمار تصادفات جاده‌ای را در این استان افزایش داده است

خواب آلودگی راننده، کودک خردسال را به خواب ابدی برد

واژگونی یک دستگاه سواری پراید در محور " نهبندان -بیرجند" یک کشته و ۴ مصدوم بر جای گذاشت.

رئیس پلیس راه استان گفت:  با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی سواری پراید در کیلومتر ۲۰ محور "نهبندان- بیرجند" بلافاصله ماموران گشت انتظامی و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ رضایی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند، سواری پراید واژگون شده که در این سانحه رانندگی یک کودک خردسال بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باخت و ۴ نفر ازسرنشینان خودرو نیز به شدت مجروح و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.