لکه گیری هندسی ۱۶ هزار متر مربع راه‌های فردوس

سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان فردوس از اجرای بیش از سه کیلومتر روکش آسفالت و ۱۶ هزارمربع لکه گیری هندسی در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.


  گزارشی از : اعظم جمالی


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ،محمد اعتمادی مقدم از اجرای سه کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره از ابتدای سال خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

وی با تاکید بر اینکه نگهداری راه‌ها یکی از وظایف اصلی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است، اظهار کرد: هدف از نگهداری راه، تقلیل میزان خرابی، افزایش عمر راه‌ها و کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه و بالطبع افزایش ایمنی راهها است.

سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای فردوس افزود: در این مدت با استفاده از یک هزار و ۹۰۰ تن آسفالت سرد و گرم لکه گیری محورهای مواصلاتی شهرستان انجام شده است.

اعتمادی مقدم در خصوص پروژه‌های آتی و در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس، تصریح کرد: احداث یک دستگاه پل ۲۰ دهانه راه روستائی فردوس -چاهنو و همچنین پروژه تعریض محور روستائی خانکوک- طاهر آباد از جمله اقدامات در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس است که تعریض محور فرعی فردوس-طاهر آباد در سال جاری عملیات اجرائی آن به طول ۲۰ کیلومتر به صورت امانی آغاز شده است.