اقدام ارزشمند خیر نیک اندیش شهرکردی در نیشابور

یک خیر شهرکردی سرپرستی یک خواهر و برادر یتیم را به عهده گرفت.


به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ،رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیشابور گفت: شهنام فاطمی کارمند یکی از شعبات بانک ملی شهرکرد در یک اتفاق، مبلغ ۱۵ میلیون تومان را به جای واریز به حساب آقای محمدی مشتری بانک، اشتباهاً به حساب فرد دیگری واریز کرد.
ذبیح الله حاجتمند افزود: قضیه از این قرار بود که این مبلغ اشتبا‌ها به حساب یکی از کودکان یتیم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی نیشابور واریز شده بود.
  رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیشابور  ادامه داد: فاطمی بلافاصله این مبلغ را از حساب شخصیِ خود برای آقای محمدی واریز کرد و سپس از کمیته امداد امام خمینی (ره) نیشابور تقاضا کرد این مبلغ رو به حساب ایشان عودت دهد.
 وی گفت: کودک یتیم در یک اقدام بزرگ منشانه و به رسم امانت داری، کل ۱۵ میلیون تومان را به حساب آقای فاطمی واریز کرد.
 حاجتمند افزود: پس از اقدام ارزشمند این کودک یتیم، آقای فاطمی مبلغ هفت میلیون تومان و آقای محمدی مشتری بانک نیز مبلغ هفت میلیون تومان به این کودک یتیم اهدا کردند و آقای فاطمی از کمیته امداد نیشابور تقاضا کرد که حامی مالی این کودک شود.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیشابور گفت: با توجه به اینکه این کودک یتیم پیشتر تحت حمایت یکی از خیران نیشابوری قرار گرفته بود، از آقای فاطمی تقاضا کردیم که سرپرستی دو کودک یتیم (خواهر و برادر) که پدر و مادر نداشتند را برعهده بگیرد که وی پس از قبول این پیشنهاد، هزینه ۳۵ میلیون تومانی عمل جراحی غدد لنفاوی پسربچه بیمار را نیز متقبل شد.
 حاجتمند با یادآوری اینکه تاکنون ۳۲۰۰ کودک یتیم و محسن تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) نیشابور قرار گرفته اند، گفت: هر شهروند می‌تواند با پرداخت حداقل ۱۰ هزار تومان در هر ماه، حامی یک کودک یتیم و یا محسن گردد