مراکز کانون پرورش فکری خراسان جنوبی آماده پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان

۱۲ مرکز فرهنگی و هنری میزبان کودکان ونوجوانان استان برای ثبت نام و برگزاری کارگاه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در ایام اوقات فراغت تابستان است .


به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ،مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان : مراکز کانون پرورش فکری خراسان جنوبی آماده پر کردن مفید اوقات فراغت کودکان و نوجوانان گفت : مراکز ثابت کانون پرورشی وفکری کودکان ونوجوانان در شهرستانهای، بیرجند، قاین، سرایان، فردوس، بشرویه، طبس، نهبندان، درمیان و سربیشه، کارگاه‌های هنری، فرهنگی و ادبی از جمله نقاشی مقدماتی و پیشرفته، کاغذ و تا، عروسک سازی و عروسک گردانی، قصه گویی، کاردستی، نوشتن خلاق، سفال، نقاشی، بازیگری، پویانمایی کاردستی، کلاژ، خوشنویسی، عکاسی، نمایشگاه خلاق را در دستور کار دارند.

حمیدی با اشاره به اینکه فرایند ثبت نام در بیش از ۲۰۰ کارگاه پیش بینی شده است افزود : ثبت نام از ۱۶ خرداد ماه آغاز می شود و از ابتدای تیر نیز مراکز فعالیت آموزشی خود را آغاز می کنند.

وی گفت : این مراکز علاوه بر برگزاری کارگاه‌های اوقات فراغت تابستان در قالب فعالیت‌های کتاب محور و آموزش‌های غیر رسمی خود در خدمت کودکان و نوجوانان استان هستند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان افزود : همچنین ۱۶ کتابخانه سیار کانون در برخی روستا‌ها حضور خواهند داشت و در کنار آن در قالب طرح امداد فرهنگی پیک امید کانون در مناطق کم برخوردار و مرزی استان اجرای برنامه دارند.