حوادث رانندگی در نیشابور ۲ فوتی و ۱۰ مصدوم برجا گذاشت

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: ۲ حادثه تصادف و واژگونی خودروی که امروز به صورت جداگانه در این شهرستان رخ داد، منجر به فوت ۲ نفر و مصدومیت ۱۰ نفر شد.


به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، محمد شورورزی شامگاه پنجشنبه اظهار کرد: حادثه نخست تصادف دو دستگاه خودروی پراید در جاده عشق آباد بعد از کال شور در ساعت ۱۸:۵۹ دقیقه عصر امروز رخ داد که این حادثه ۹ مصدوم و ۲ فوتی داشت که یک نفر در محل حادثه و یک نفر در بیمارستان فوت کرد و ۹ مصدوم دیگر توسط پنج دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.

وی افزود: دومین حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی کاپرا در محور شهرستان فیروزه نرسیده به اقبالیه ساعت ۹:۴۵ صبح امروز اتفاق افتاد که این حادثه یک مصدوم داشته که توسط اورژانس به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور از شهروندان خواست با رعایت و احترام به قوانین و توجه به تابلوهای راهنمایی و رانندگی از بروز حوادث جلوگیری کرده و حافظ سلامتی خود و دیگران باشند.

حوادث رانندگی در نیشابور ۲ فوتی و ۱۰ مصدوم برجا گذاشت

شورورزی با تاکید بر لزوم توجه بیش از پیش رانندگان به رانندگی ایمن در ۳۰ کیلومتری شهرها گفت: مراقبت‌های رانندگی باید در ۳۰ کیلومتری شهرها به طور ویژه بیشتر شود.

وی عنوان کرد: ۶۰ درصد از سوانح جاده‌ای در این مناطق رخ می‌دهد که زنگ خطری برای رانندگان است که این موضوع،‌ دقت و احتیاط بیشتر و سرعت مطمئنه را می‌طلبد.