قتل یک جوان در زیرکوه؛ انگیزه قاتل شخصی بود

دادستان زیرکوه گفت: انگیزه قتل یک جوان در یکی از روستاهای شهرستان زیرکوه مسائل شخصی و خانوادگی بوده است اما تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه دارد.


حجت‌الاسلام سید هادی حسینی روز شنبه در گفت و گو اظهار داشت : روز گذشته حادثه قتل در یکی از روستاهای شهرستان زیرکوه گزارش و متهم به قتل نیز دستگیر شد.

وی با اشاره به زمان وقوع قتل گفت: این حادثه ظهر جمعه روی داد و قاتل پس از ورود به منزل مقتول، با سه ضربه چاقو او را به شدت مجروح کرد که این فرد در راه انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت، جان خود را از دست داد.

دادستان زیرکوه اضافه کرد: متهم به قتل که از اهالی همان روستاست در بازداشت به سر می‌برد و فرد دیگری که در صحنه حضور داشته نیز بازداشت شده است.

وی گفت: مقتول ۳۲ ساله و معلم بوده است، فرد قاتل نیز پس از وقوع این حادثه توسط قاضی کشیک تحت نظر قرار گرفت و با تلاش پلیس دستگیر شد.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: تحقیقات درخصوص این پرونده ادامه دارد تا احتمال شراکت در قتل برای افراد دیگر هم بررسی و محرز شود.


وی، انگیزه های شخصی را علت این حادثه اعلام کرد و گفت: افراد دیگری هم در این حادثه مظنون به همکاری در قتل هستند که پیگیری برای اثبات و دستگیری آنان ادامه دارد.


توضیحات پلیس درباره حادثه قتل

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه درباره این حادثه گفت: در پی وقوع یک فقره قتل مرد ۳۲ ساله با سلاح سرد و در اثر نزاع فردی در یکی از مناطق روستایی نشین این شهرستان، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ هادی سلمانی افزود: با هوشیاری و تلاش ماموران همچنین انجام کارهای اطلاعاتی، متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر و برای بازجویی به مقر پلیس دلالت داده شد.

وی بیان کرد: متهم ۴۰ ساله هدف از این اقدام را اختلاف شخصی با مقتول اعلام و عنوان کرده قصدی برای قتل نداشته که متاسفانه اقدامش منجر به قتل شده است.

فرمانده انتظامی زیرکوه گفت: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی اضافه کرد: شهروندان باید هنگام عصبانیت، خشم خود را کنترل کنند و در چنین شرایطی از تصمیمات عجولانه خودداری شود


گفته شده مقتول جزو نیروهای خرید خدمات آموزشی، آموزش و پرورش زیرکوه بوده است