۱۰ عکاس خراسان جنوبی به جشنواره ملی عکس میراث ماندگار راه یافتند

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی گفت: ۱۰ عکاس بومی خراسان جنوبی به جشنواره ملی عکس میراث ماندگار راه یافتند و به مدت چهار روز هنر خود را به نمایش خواهند گذاشت.


به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ،هادی شاه وردی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اسامی عکاسان بومی راه یافته به جشنواره ملی عکس میراث ماندگار مشخص شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: این ۱۰ عکاس برجسته از بین ۳۰ نفر انتخاب شده‌اند که همراه و همگام عکاسان غیر بومی و مهمان خراسان جنوبی به مدت چهار روز از جاذبه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان عکاسی کرده و هنر خود را به نمایش خواهند گذاشت.

هادی شاه وردی بیان کرد: احسان اعتمادی‌نیا، احسان محمودی، حسین توحیدی‌فرد، احسان تولا، اسحاق شرفی، سیدحمید حقی، عمار کیانی، امیرحسین کریمی‌مقدم، مسعود دهقان و حسن خراشادی‌زاده ۱۰ عکاس راه یافته به جشنواره ملی عکس میراث ماندگار است.

وی با اشاره به استقبال خوب عکاسان بومی از این جشنواره یادآور شد: عکاسان بومی علاوه بر داوری کلی در جشنواره، به صورت جداگانه در بخش بومی نیز داوری خواهند شد و یک جایزه جداگانه برای عکاسان بومی خراسان جنوبی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی بیان کرد: افتتاحیه جشنواره ملی عکس میراث ماندگار صبح روز جمعه در محل باغ و عمارت تاریخی رحیم آباد برگزار می‌شود و عکاسان بومی و غیر بومی به مدت چهار روز از جاذبه‌های استان عکاسی خواهند کرد