استاندار خراسان جنوبی: مدیران کالاهای مورد نیاز را از تولیدات داخل استان تأمین کنند

استاندار خراسان جنوبی گفت: قابل قبول نیست کالایی در داخل استان تولید می شود مشابه آن را از دیگر مناطق تهیه کنیم بنابراین همه مدیران مکلف هستند که نیازها را از تولیدات داخلی تأمین کنند.

استاندار خراسان جنوبی: مدیران کالاهای مورد نیاز را از تولیدات داخل استان تأمین کنند
به گزارش خبرگزاری بازتاب خراسان، جواد قناعت در شورای اداری خراسان جنوبی با اشاره به پیگیری و تکمیل پروژه های نیمه تمام استان خراسان جنوبی اظهار داشت:پیگیری برای جذب اعتبارات مورد نیاز این پروژه ها و شتاب بخشیدن به روند اجرای آنها باید با جدیت دنبال شود و مدیران برای جذب سرمایه گذار تا جایی که می توانند قوانین را به نفع مردم تفسیر و تسهیل کنند.

وی با بیان اینکه باید در آستانه عید نوروز کمبود کالای تنظیم بازار در استان نباشد و اطلاع رسانی مناسب شود تا مردم در این زمینه دغدغه نداشته باشند، گفت: فرصت ما خیلی کم است و برخی از مدیران هنوز در خواب هستند در حالی که باید مسئولانه و فداکارانه پای کار باشند و پیگیر جذب اعتبارات و‌ حل مشکلات استان باشند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم باید به مدیران دستگاه های اجرایی دسترسی داشته باشند ادامه داد: اصلا قابل قبول نیست که این امکان فراهم نباشد.

قناعت با بیان اینکه مدیران باید اعتماد از دست رفته مردمی را با خدمت رسانی برگردانند و در تمام سطوح مدیریتی باید سعه صدر و گشاده رویی داشته باشند اظهارکرد: خدمت شبانه روزی به مردم یکی از بهترین سلاح های مقابله با جنگ نرم و تزریق ناامیدی دشمن است.

وی با بیان اینکه مصرف کالاهای داخل استان یک اصل غیرقابل انکار است و نباید کالاهای که در خراسان جنوبی تولید می شود از استان های دیگر وارد شود چون این اجحاف در حق مردم خواهد بودگفت: اشتغال پایدار در استان با جذب سرمایه گذار و تولید حل می شود و ما باید از سرمایه گذاران استقبال کنیم.

استاندار خراسان جنوبی گفت:انعطاف پذیری در قوانین، جذب سرمایه گذار، شتاب بخشی به روند اجرای پروژه ها، تقویت شهرداری ها و ... را در مسیر توسعه استان به همراه دارد.

وی گفت: ما در استان راههای نرفته و کارهای عقب مانده زیادی داریم، گفت: مدیران باید برای جبران کاستی ها مسئولانه و متعهدانه در میدان باشند.

قناعت با بیان اینکه صلاح نرم، بهترین راه مقابله با جنگ نرم است، اظهار داشت: دشمن به دنبال ناامید کردن مردم است و بهترین راهکار برای ناامید کردن دشمن در نیل به این هدف، خدمت شبانه روزی به مردم می باشد.

وی با تأکید بر اینکه مدیران باید پاسخگوی رسانه ها باشند، متذکر شد: این که برخی خبرنگاران و مدیران رسانه ها می گویند، مدیران پاسخگو نیستند، اصلاً قابل قبول نیست بلکه مدیر مکلف است مطالبات اصحاب جراید را پاسخ بدهد،ضعف ها را بیان کند و از پنهان کاری بپرهیزد.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد :باید با سرکشی به شهرستان ها، مشکلات را از نزدیک لمس کنند و فرمانداران نیز موظف می باشند که حضور میدانی و سرکشی مدیران را به صورت مرتب به معاونت سیاسی گزارش نمایند.

وی گفت:کار جهادی شبانه روزی، دلسوزی برای مردم، مدام پای کار بودن و جدیت در پیگیری امورات را از ویژگی های مدیران در دولت سیزدهم عنوان کرد و ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی باید در دسترس باشند و مردم به راحتی بتوانند با آنها ارتباط برقرار کنند..


کد خبر : 161