// ۲۴ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۳:۱۰
معاون استاندار: همه اراضی ملی خراسان جنوبی سنددار شدند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی از صدور سند تک برگ برای 100 درصد املاک ملی استان با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان، علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی امروز در جلسه بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی در راستای قانون جامع حد نگاری امروز از صدور سند تک برگ برای ۱۰۰ درصد املاک ملی استان با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خبر داد و اظهارداشت: صدور هزار و ۲۰۰ سند تک برگ برای دستگاه های اجرایی استان پیش بینی شده بود که اعتبار مورد نظر برای انجام آن هم تأمین شده است.

وی با اشاره به اینکه فرد یا دستگاهی که خواستار صدور سند برای املاک خود است باید به دستگاه های مربوط مراجعه کند، بیان کرد: در این راستا هر دستگاه اجرایی باید نماینده خود را به اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی معرفی کند تا شرکت مجری این طرح از این طریق اقدامات مورد نظر را انجام دهد.

معاون استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در این جلسه گزارش کلی از روند اجرای این طرح ارائه می شود، تصریح کرد: بعد از این جلسه باید برای صدور اسناد تک برگ دستگاه های اجرایی تعیین تکلیف شود.

عباس زاده خاطرنشان کرد: فهرستی از املاک مورد نظر در دستگاه های اجرایی باید تهیه و در اختیار اداره کل ثبت اسناد و املاک استان قرار گیرد تا مجری طرح حد نگاری بر این اساس اقدامات لازم را انجام دهد.

وی تأکید کرد: برای ۱۰۰ درصد املاک ملی خراسان جنوبی با همکاری منابع طبیعی استان اسناد تک برگ صادر شده که در این خصوص رتبه اول کشور را کسب کرده ایم.