// ۱۶ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۶:۴۵
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت حیدریه از اجرای برنامه های شاد حمایت می کند

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت حیدریه در استان خراسان رضوی گفت که رویکرد این اداره حمایت از برنامه‌های فرهنگی - هنری متنوع و شاد کردن مردم است.


به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان، فاطمه نخعی امروز شنبه گفت: استقبال مردم تربت حیدریه از تئاتر "سانتی‌متر" که طی چند هفته اخیر در این شهرستان به روی صحنه رفت نشان داد جامعه به برنامه‌های شاد و مفرح نیاز دارد و رویکرد اداره فرهنگ و اشاد اسلامی به تبعیت از دولت حمایت از چنین برنامه هایی است.

نمایش سانتی متر به کارگردانی هادی وکیلی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با موضوع اجتماعی و دست مایه طنز از فروردین ماه گذشته در تربت حیدریه به روی صحنه رفته است.
رییس انجمن نمایش تربت‌حیدریه در این باره گفت: تئاتر سانتی متر در مدت اجرا توجه مخاطبان را به خود جلب کرد و واکنش مثبت بینندگان و تبلیغ آن در شبکه های اجتماعی باعث شد برخی خانواده ها از شهرهای مجاور نیز برای دیدن نمایش به تربت حیدریه سفر کنند.
سیدجواد حسینی افزود: تئاتر سانتی متر با حضور جمعی از بازیگران محلی تربت حیدریه و نقش آفرینی دیگر هنرمندان اهل تهران و دیگر شهرها توانست مشکل اجتماعی مسکن را با زبان طنز و شاد به نقد بکشد.

وی با یادآوری تمدید اجرای این نمایش و اجرای هر شب آن در دو سئانس اضافه کرد: از آنجا که برخی بازیگران سانتی متر از قبل برنامه ریزی حضور در دیگر شهرها برای حضور در برنامه های هنری همچون فیلم سینمایی را داشتند لذا فرصت ادامه کار در تربت حیدریه و تمدید مجدد اجرای نمایش سانتی متر مهیا نشد.
وی همچنین گفت: با شروع سال جدید اجرای یک کار کمدی موزیکال پرمخاطب به نام "هپروت" در تربت حیدریه آغاز شد و اکنون در مرحله تمرین برای اجرای هپروت ۲ هستیم از دیگر سو استقبال مردم از نمایش سانتی‌متر نشان داد رویکردهای اجتماعی و شاد کردن مردم باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
همچنین هادی وکیلی کارگردان تئاتر سانتی‌متر گفت: از شهرهای مشهد، زاهدان و کاشمر نیز برای اجرای این نمایش دعوت داریم و امیدواریم همچون تربت حیدریه با استقبال و بلیت فروشی همراه باشد.