// ۰۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۳:۴۴
اجرای بیش از۳۰۰برنامه در هفته معلم/ آغاز فرایند ثبت سفارش کتب درسی از امروز +فیلم

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه علمی، هنری، فرهنگی، ورزشی، عقیدتی و آموزشی در هفته معلم امسال خبر داد.


  گزارشی از جمید رضا تاکی


به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان، سید علیرضا موسوی نژاد، صبح امروز شنبه، نهم اردیبهشت ماه، در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه های استان، اظهار کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه، برگزاری نشست شوراهای آموزش و پرورش استان با حضور استاندار از طریق وبینار، تجدید میثاق با شهدا و دیدار با خانواده های شهدای فرهنگی، برگزاری آیین تجلیل از معلمان برگزیده، تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی و دیدار با خانواده های فرهنگیان متوفی، از مهم ترین این برنامه ها به شمار می روند.
وی، با اشاره به رونمایی از نماهنگ معلم در هفته گرامی داشت مقام معلم، عنوان کرد: برگزاری آیین نمادی سپاس معلم، برگزاری همایش پیاده روی فرهنگیان ، برگزاری یادواره شهدای دانشجو معلم فردوس، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان و برگزاری جشن تولد اولین شهید مدافع حرم استان، از دیگر برنامه های این هفته به شمار می رود.
اجرای بیش از۳۰۰برنامه در هفته معلم/ آغاز فرایند ثبت سفارش کتب درسی از امروز
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این مطلب که تمام فضاهای اردوگاهی استان در هفته گرامی داشت مقام معلم، به صورت رایگان در اختیار خانواده فرهنگیان قرار می گیرد، تأکید کرد: همچنین همچنین در طول این هفته، برنامه های دیگری چون، دوره آموزشی ضمن خدمت رهبری و مدیریت، نمایشگاه اسناد و مفاخر فرهیخته استان، شب شعر معلم و پویش به احترام معلم برگزار می شود.
سید علیرضا موسوی نژاد افزود: از محمود خسروی شاغل در شهرستان بیرجند، زهرا فتحی، معلمی از طبس، فائزه سورگی آموزگاری از خوسف،دیار گل های نرگس و فاطمه بارانی دبیر شاغل در شهرستان سربیشه به عنوان معلمان برگزیده و نمونه استانی یاد کرد.
نماینده وزیر آموزش و پرورش در خراسان جنوبی، هدف از اجرای این برنامه ها را تکریم معلم و تقویت روحیه نشاط و امید در بین جامعه فرهنگیان استان دانست و خاطر نشان کرد: فرایند ثبت سفارش کتب درسی برای پایه های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم متوسطه اول و یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم، از صبح امرز آغاز شده و تا بیست و ششم خرداد ماه سال جاری ادامه دارد.
به گفته موسوی نژاد، فرایند ثبت سفارش کتب درسی پایه های ورودی مدارس همچون، پایه اول ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم از پنجم تیرماه آغاز شده و تا دهم شهریور ماه سال جاری ادامه دارد.


 در ادامه بیننده گزارش تصویری باشید