// ۰۷ ارديبهشت ۰۲ ، ۰۸:۴۲
برگزاری اختتامیه رقابت های فوتسال جام رمضان شهرستان فردوس

شامگاه امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، مراسم اختتامیه رقابت های فوتسال جام رمضان شهرستان فردوس در محل سالن ورزشی فرهنگ دانشگاه پیام نور برگزار شد.


  گزارشی از : اعظم جمالی


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ، فرماندار شهرستان فردوس در این مراسم با اشاره به پتانسیل بالا و ظرفیت بالقوه ورزشکاران شهرستان فردوس و همچنین علاقه مندی زیاد مردم این منطقه به مباحث ورزشی گفت: امیدواریم سالن ۲۰۰۰ متری مجموعه انقلاب فردوس که درحال حاضر حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد هرچه سریعتر تکمیل و به بهره برداری برسد تا مسابقات فوتسال جام رمضان سال آینده شهرستان در این سالن برگزار گردد.

مهدی روشن از زحمات مجموعه هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان و تمامی دست اندرکاران برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان تشکر و قدردانی کرد.
در پایان این آئین از تیم ها و نفرات برتر و همچنین عوامل اجرایی این دوره از مسابقات با اهدای لوح سپاس و جوایزی به رسم یادبود تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

گفتنی است در فینال رقابت های فوتسال جام رمضان شهرستان فردوس، تیم سلام ساختمان قهرمان رقابت های فوتسال این جام شد.
بازی فینال رقابت های فوتسال جام رمضان شهرستان فردوس بین تیم های سلام ساختمان و اتوملک ناظری در سالن فرهنگ دانشگاه پیام نور فردوس برگزار شد.
در این بازی تیم سلام ساختمان با نتیجه ۴ بر یک تیم اتوملک ناظری را شکست داد و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد و تیم اتوملک ناظری نیز نایب قهرمان این رقابت ها شد.