سرپرست آموزش و پرورش بیرجند معرفی شد

محمد زمانی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان عصر امروز ۳۰ بهمن در این آیین اظهار کرد: درقاموس سند تحول بنیادین انسان محور تحول و لازمه ان تحول در اندیشه و استفاده از فرصت های تربیتی مطابق با دستوارات و قوانین اسلام محمدی است.



به گزارش خبرگزاری بازتاب خراسان  وی بر مشارکت مداوم اولیا در فرایند یاد دهی و یادگیری به ویژه در دوره ابتدایی چه در ایام سخت شیوع بیماری کرونا و چه پس از آن تأکید کرد و افزود: امروز مدارس باید به کانون های فرهنگی،تربیتی محلات تبدیل شده و به عنوان پایگاهی جامع و مستحکم درجنگ نرم، مقابله با تهدیدات ضد فرهنگی دشمن و جهاد تبیین ایفای نقش کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش خراسان جنوبی، بااشاره به جهاد و فداکاری معلمان در دوران سخت شیوع بیماری کرونا و کار سخت آن‌ها در انتقال کامل و جامع مفاهیم آموزشی و تربیتی درفضای مجازی، بدون ارتباط چهره به چهره، تصریح کرد: آنچه که درزیست بوم جدید،کارطاقت فرسای معلمان راتسهیل می کندمشارکت وهم افزایی اولیاء در فرایندتعلیم و تربیت است.

به گفته زمانی مسئولیت‌ها امانت است و وقتی صحبت از امانت است، مراقبت لازم است و خادمین سخت کوش نظام تعلیم و تربیت در استان با خلاقیت، تلاش مضاعف و دقت نظر در امور آموزشی و تربیتی به خوبی از دانش آموزان، این امانات ارزشمند و فرزندان معنوی خود مراقبت کرده و با شناسایی و جذب بازماندگان از تحصیل گامی بلند در راستای انسداد مبادی بی سوادی بر داشته‌اند.

شایان ذکر است در این آیین از زحمات "محمدحسین یکه خانی" قدردرانی شد و "علیرضا سورگی" به عنوان سرپرست آموزش و پرورش مرکز استان معرفی شد.