// ۳۱ فروردين ۰۲ ، ۰۹:۱۸
اعلام محدودیت‌های ترافیکی عید سعید فطر در بیرجند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: محدودیت‌های ترافیکی عید سعید فطر در بیرجند اعلام شده تا مردم راحت تر بتوانند در این مراسم شرکت کنند.


به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، علیرضا عباسی روز پنچشنبه در جمع خبرنگاران ضمن قبولی طاعات و عبادات و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر اظهار داشت: با توجه به اینکه مردم خداجوی شهرستان بیرجند در صبح روز عید فطر جهت برگزاری نماز به مصلی المهدی (عج) مراجعه می‌نمایند، به منظور تسهیل در عبور و مرور و جلوگیری از مشکلات ترافیکی، ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی به شرح ذیل اعمال می‌شود.

از ساعت ۱ بامداد روز عید سعید فطر پارک کلیه وسایل نقلیه در جلوی مصلی، سرتاسر بلوار نماز (هر دولاین) و بلوار صنعت و معدن (تقاطع شهید شهاب تا تقاطع دانشگاه صنعتی و بالعکس) ممنوع خواهد بود.

از ساعت ۵ صبح تردد وسایل نقلیه در بلوار نماز و بلوار صنعت و معدن (تقاطع شهید شهاب تا تقاطع دانشگاه صنعتی و بالعکس) ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی توصیه کرد: نمازگزارانی که از جنوب شهر قصد عزیمت به مصلی را دارند از بلوار پیامبر اعظم (ص) و پارکینگ‌های حاشیه این بلوار استفاده نمایند، نمازگزارانی که از شمال شهر قصد عزیمت به مصلی را دارند از بلوار شهدای عبادی، تقاطع عباس آباد، میدان ابن حسام، بلوار صنعت و معدن و از پارکینگ‌های تعبیه شده در ضلع غربی بلوار صنعت و معدن مقابل مصلی المهدی (عج) و پارک جنگلی استفاده کنند، نمازگزارانی که از معصومیه و سایت اداری قصد عزیمت به مصلی را دارند می‌توانند از پارکینگ تعبیه شده در ضلع جنوبی و شمالی تالار کیان استفاده نمایند و رانندگان از پارک وسایل نقلیه به صورت نامنظم که برای پارک و توقف سایر وسایل نقلیه مشکل ایجاد کند جدا خودداری کنند.

وی در پایان از شهروندان بیرجندی خواست تا همکاری لازم با خادمین خود در پلیس راهور برای تسهیل در عبور و مرور و چینش خودروها در پارکینگ‌ها داشته باشند.

عباسی خاطرنشان کرد: پس از نماز عید فطر دو لاین عبوری بلوار صنعت و معدن به طرف میدان ابن حسام یک طرفه خواهد شد