// ۰۹ فروردين ۰۲ ، ۱۶:۵۲
کشف پنج کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در بجنورد / دستگیر ضاربان آمر به معروف در بجنورد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: پنج کیلوگرم ماده مخدر شیشه در عملیات مشترک کلانتری ۱۴ ولایت و یگان ویژه استان در بجنورد کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ،سرهنگ محمد غلامی روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۴ ولایت بجنورد با همکاری یگان ویژه استان از حمل مقدار قابل توجهی مواد مخدر صنعتی توسط ۲ نفر خانم مطلع شده و بلافاصله اقدامات اطلاعاتی خود را آغاز کردند.

وی افزود: متهمان که مادر و دختر بودند و اقدام به حمل و جابجایی مواد مخدر صنعتی می کردند در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از کیف متهمان پنج کیلوگرم شیشه و ۸۰ گرم هروئین کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی تصریح کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.


ضاربان آمر به معروف در بجنورد دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان شمالی از دستگیری ۲ نفر که زن آمر به معروف را در بجنورد مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ،به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی، سید جواد ایلالی در این خصوص اظهار کرد: روز گذشته یک مادر بجنوردی در مواجهه با بی حجابی در یکی از خیابان های بجنورد اقدام به فریضه امر به معروف و نهی از منکر کرد که مورد تعرض و بی احترامی قرار گرفت.

وی افزود: یک مرد و یک زن در این ارتباط دستگیر شدند و پرونده قضایی برای آنها تشکیل شد