// ۰۱ فروردين ۰۲ ، ۱۹:۴۸
حضور پر رنگ دهه هشتادی ها در سخنرانی نوروزی رهبر معظم انقلاب +عکس

سخنرانی نوروزی رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی با حواشی زیبایی همراه بود که از جمله آن می توان به حضور پر رنگ دهه هشتادی ها در این مراسم اشاره کرد.


به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ،جوانان و به خصوص دهه هشتادی بخش قابل توجه جمعیت حاضر در مراسم را تشکیل می دادند، از طرفی وقتی رهبر انقلاب سختی از اتکا به جوانان و یا نقش نسل جوان در رفع چالش‌های کشور به میان می آوردند، گروهی از جوانان که بیشتر در قسمت انتهایی رواق بزرگ امام خمینی(ره) حضور داشتند با سوت و کف و هورا به سخنان رهبر انقلاب واکنش نشان می دادند و فضای مراسم را دگرگون می کردند.

اوج این واکنش‌ها آنجا بود که رهبر انقلاب از اعتقاد خود به نقش آفرینی نسل جوان سخن گفتند و جوانان هیجان خود را با صوت و کف فراوان بیان کردند.

در بخش دیگری از مراسم، رهبر انقلاب از دشمنی ها با ملت ایران سخن گفتند که مطابق روال و با شور انقلابی، حاضران شعار مرگ بر آمریکا سردادند. البته زمانی که رهبر انقلاب سخنانش را پی گرفتند، به قول معروف لیدرها و یا گروهی از مردم در مذمت شیطان بزرگ با مشتهای گره کرده دوباره "مرگ بر آمریکا" سردادند و کلام رهبری ناتمام ماند، اینجا بود که رهبر معظم انقلاب از حاضران خواستند کمی صبرکنند، شعار ندهند تا نحوه تقابل و برخورد با آمریکا را بیان کنم، همین گفت و شنود لحظاتی فضای مراسم را تغییر داد و خنده را برلبان حاضران نشاند