// ۲۹ فروردين ۰۱ ، ۱۹:۱۶
خودروهای کلاسیک در بیرجند به نمایش گذاشته شد

همایش خودروهای کلاسیک و تیونینگ (ارتقا یافته) با حضور ۱۷۰ شرکت‌کننده در ورزشگاه غدیر بیرجند برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ،رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی خراسان جنوبی درباره این رویداد گفت: دومین همایش خودروهای کلاسیک عصر امروز با حضور پرشور مردم و شرکت‌کنندگان در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری غدیر بیرجند برگزار شد.

سامان اکبرپور اظهار داشت: این همایش با حضور ۱۷۰ شرکت‌کننده و بیش از هزار تماشاچی برگزار شد و در بین خودروهای قدیمی یک دستگاه فیات و یک دستگاه بنز بیش از همه مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: هدف از برگزاری همایش خودروهای کلاسیک و تیونینگ ایجاد هیجان و شادی در بین جوانان و خانواده است تا علاقه‌مندان به رانندگی از خیابان به پیست هدایت شوند.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی خراسان جنوبی عنوان کرد: در حال حاضر ۹ پیست موتور کراس، سه پیست کارتینگ و ۲ پیست اتومبیل‌رانی و موتور ریس در این استان فعال است که توسط بخش خصوصی اداره می‌شود.

وی گفت: از ابتدای امسال دو راند مسابقه موتور کراس در شهرستان‌های سرایان و بشرویه برگزار شده و رتبه هیات اتوموبیلرانی و موتورسواری خراسان جنوبی از ۳۱ به پنجم کشوری رسیده است.

اکبرپور بیان کرد: حدود ۱۵۰ ورزشکار بیمه‌شده در رشته موتورسواری و اتومبیل‌رانی داریم همچنین پنج نفر در رشته کراس و سه نفر در رشته موتور ریس دارای مقام قهرمانی کشوری هستند