کاشت بیش از ۸۰۰ هزار گل نشأ و قلمه ای در سطح شهر فردوس

شهردار فردوس در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: در سال جاری در حوزه فضای سبز ۸۰۰ هزار گل نشأ و قلمه و همچنین ۲۵۰ هزار گل گلدانی و درختچه در سطح شهر فردوس کاشت شده است .


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ،حسین اکبری گفت: بازار بزرگ شهروند با دوهزار و ۵۰۰ مترمربع و ۵۲ واحد تجاری بعنوان شاخص ترین پروژه شهرداری های استان با حضور استاندار در دهه فجر به بهره برداری رسید و این پروژه به این دلیل حائز اهمیت است که در طول ۹۷ ‌سال از زمان تاسیس شهرداری فردوس تاکنون مجموعاً ۲۰۰ واحد تجاری احداث شده، در حالی که طی یکسال گذشته ۵۲ واحد تجاری در فردوس احداث و بنا داریم در طول چهار سال آینده نیز به اندازه ۹۷ سال گذشته، در فردوس واحد تجاری احداث کنیم.
وی از احداث مجتمع شهر آذین در مجاورت ترمینال مسافربری فردوس شامل ۲۵ واحد ۵۰ متری و جمعا هزارو ۲۰۰ مترمربع خبر داد و افزود: مجتمع تجاری مسکونی شهرآفرین نیز با ۱۰ هزارمترمربع زیربنا در قسمت جلوی شهرداری واقع در بولوار اصلی شهر احداث می شود.
شهردار فردوس از اجرای ۵۰ هزارمترمربع آسفالت در سال جاری خبر داد و‌ تصریح کرد: آسفالت آرامستان فردوس که مطالبه ۵۰ ساله مردم‌ این شهرستان است با مشارکت بسیج سازندگی انجام شد.

وی افزود : ۴۰ هزارمتر طول نیز رنگ آمیزی جداول انجام شده است.