کشف 229 هزار عدد مواد محترقه در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان و پلیس اطلاعات استان از یک واحد صنفی و همچنین در بازرسی از یک دستگاه خودرو در محور‌های مواصلاتی ۲۲۸ هزار و ۹۳۶ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز کشف و ضبط کردند.

به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مأموران پلیس خراسان جنوبی اخباری مبنی بر حمل و جابه جایی و همچنین نگهداری مواد محترقه به صورت غیر مجاز در استان دریافت کردند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان و پلیس اطلاعات استان در این راستا و با هدف جمع آوری مواد محترقه، طی هماهنگی قضائی، از یک واحد صنفی و همچنین در بازرسی از یک دستگاه خودرو در محور‌های مواصلاتی ۲۲۸ هزار و ۹۳۶ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز کشف و ضبط کردند.

وی گفت: مأموران در این رابطه ۲ متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی با اشاره به افزایش چشمگیر مواد محترقه در سال جاری نسبت به سال گذشته به خانواده‌ها توصیه کرد به منظور جلوگیری از حوادث ناگوار و خطرات احتمالی مراقبت بیشتری نسبت به فرزندان خود داشته و چنانچه به مواردی در خصوص فروش و عرضه مواد محترقه غیرمجاز در صنوف و اماکن عمومی برخورد کردند سریعا موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند