حضور فعال شهرستان طبس در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران

حضور فعال شهرستان طبس در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران که از تاریخ 18 تا 21 بهمن ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید.


محمد عرب رئیس اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی شهرستان طبس طی در گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری بازتاب خراسان افزود : نمایشگاه بین المللی گردشگری بعنوان بزرگترین رویداد گردشگری کشور همه ساله در بهمن ماه برگزار می گردد و شهرستان طبس با ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار بالا در حوزه های مختلف گردشگری اعم از مذهبی ، طبیعی ، تاریخی ، صنایع دستی ، کشاورزی ، معدنی و ... در این نمایشگاه حضور فعالی داشت.

به گفته عرب : در نمایشگاه گردشگری معمولا برنامه های یکساله تورها و مسافرت های گردشگری داخلی و خارجی برنامه ریزی و زمینه سازی می شود و امسال با برنامه ریزی قبلی و جلسات مختلفی که برگزار شد بصورت هدفمند در نمایشگاه شرکت کردیم. در غرفه شهرستان سه نفر از فعالین گردشگری و تور لیدرهای شهرستان با ارائه بروشورهای مختلف و برنامه تورهای یک روزه و چند روزه و ارائه محتوای تصویری ، نقشه راهنمای و ارسال لینک سایت معرفی جاذبه ها و تاسیسات گردشگری شهرستان برای مراجعین غرفه ، به معرفی ظرفیت های مختلف شهرستان پرداختند.
عرب گفت: همچنین صنعتگر رشته سبدبافی شهرستان در محل غرفه اداره کل استان به اجرای زنده مشغول بود.
وی افزود : یکی دیگر از برنامه های ابتکاری و نو که امسال مراجعین به غرفه شهرستان و استان با آن مواجه بودند ، بازسازی و نمایش شخصیت عمادالمک از حاکمان و بزرگان قدیم ولایت طبس بود که با استقبال مراجعه کنندگان مواجه گردید.
رئیس اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی شهرستان طبس اضافه کرد : دیدار با مدیران ستادی و پیگیری مسائل حوزه های مختلف گردشگری و میراث فرهنگی و صنایع دستی شهرستان از جمله زیرساخت های مورد نیاز طرح های گردشگری ، دیدار و گفتگوی چهره به چهره با مدیران آژانس های گردشگری و تور لیدرهای فعال و ... از دیگر برنامه ها و مسائلی بود که در نمایشگاه بصورت جدی برنامه ریزی و انجام گردید.