۱۱ کشته و مجروح در تصادف محور دیهوک- فردوس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از وقوع یک فقره تصادف در کیلومتر ۲۰ محور دیهوک - فردوس خبر داد و گفت: این سانحه صبح امروز اتفاق افتاد و در پی آن ۱۱ نفر دچار مصدومیت شده و یک نفر نیز فوت کرد.


به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ،  محمدعلی کاوسی صبح امروز در جمع خبرنگاران از برخورد دو سواری شامل پراید و‌ پژو با کامیون طی صبح‌ امروز در کیلومتر 20 محور دیهوک- فردوس خبر داد و اظهار داشت: بلافاصله بعد از دریافت گزارش، دو تیم امدادرسانی از پایگاه امداد و‌ نجات دیهوک به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این تصادف 11 حادثه دیده به دنبال داشته است اظهار داشت: متاسفانه در این سانحه یک نفر جان خود را از دست داده و 10 نفر هم مصدوم شدند.

کاوسی با بیان اینکه دو نفر از مصدومین حادثه توسط جمعیت هلال احمر رهاسازی شدند گفت: از رانندگان خواستاریم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز حوادث دلخراش جلوگیری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه مرکز 112 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی است گفت: هم‌میهنان در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی با این مرکز تماس گرفته و یا به نزدیکترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.