دختران دو و میدانی کار خراسان جنوبی صاحب سه مدال شدند

دانش‌آموزان دختر دو و میدانی کار استان خراسان جنوبی در سی و نهمین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی دختران متوسطه دوم مدارس کشور صاحب سه مدال شدند.


به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ،در سی و نهمین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی دختران متوسطه دوم مدارس کشور که به یاد شهدای مدارس زینبیه و ثارالله میانه و ۱۷۶ شهید دانش‌آموز هرمزگان برگزار شد، در مجموع ۱۵۶ ورزشکار از ۲۶ استان در ۱۵ ماده با هم به رقابت پرداختند.

در این دوره از مسابقات در دو ماده ۲۰۰ متر نیز ملینا اسماعیلی از البرز مقام اول، الینا دهقانی از اصفهان مقام دوم و نرجس عباسی از خراسان جنوبی نیز مقام سوم را از آن خود کرد و صاحب مدال برنز شد.

همچنین در ماده سه ۳۰۰ متر با مانع، هدی قاسمی از خراسان جنوبی با کسب مدال طلا مقام اول، پریا پرویز پور از فارس مقام دوم و فیروزه پورحدادی از خوزستان نیز به مقام سوم رسید.

در ماده پرش سه گام این مسابقات نیز، نرجس عباسی از خراسان جنوبی با کسب مدال طلا در جایگاه نخست قرار گرفت و رعنا جوان صالحی از اردبیل و پریسا نبی زاده در جایگاه دوم و سوم این ماده ایستادند.

سی و نهمین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی دختران متوسطه دوم مدارس کشور از ۱۸ تا ۲۰ بهمن ماه جاری به میزبانی استان هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.