فرماندار فردوس: حفظ جایگاه خانواده برای ما یک اولویت است

فرماندار فردوس در همایش تجلیل از بانوان فرهیخته و‌ توانمند این شهرستان اظهار داشت: طرح «فردوس، شهر کار در خانه» در حال پیگیری است و رسته های مشاغل خانگی و همچنین فعالان این عرصه در شهرستان مشخص شده است.


   گزارشی از : اعظم جمالی



به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ، مهدی روشن گفت: حفظ جایگاه خانواده برای ما یک اولویت است و موضوع جوانی جمعیت نیز بطور جد در شهرستان فردوس در دستور کار قرار دارد.
معا‌ون سیاسی اجتماعی استاندار خراسان جنوبی نیز اظهار داشت: ۴۴ سال از عمر انقلاب می گذرد و دشمن با تمام‌ توان در عرصه های مختلف، کشور ما را تحریم کرده ولی نظام جمهوری اسلامی به قدری مقتدر است که اگر این اتفاقات در هر کشور دیگری رقم‌ می خورد، قطعا تغییراتی در آن شکل می گرفت و یا آن حکومت از بین می رفت.
طالبی با‌ مقایسه وضعیت کشور قبل و بعد از انقلاب، گفت: کشوری که با خون هزاران شهید به درخت تنومندی تبدیل شده به راحتی با هر بادی، تکان‌ نمی خورد و با قدرت و پیشرفت به مسیر خود ادامه می دهد.   
مسئول امور زنان و خانواده فرمانداری شهرستان فردوس نیز گفت: زنان نیمی از سرمایه های علمی و اجتماعی جامعه هستند و همیشه در حوزه های مختلف پیشگام و پیش قدم هستند.
زینب پریشان با اشاره به فعالیت هفت کانون فرهنگی اجتماعی در شهرستان فردوس افزود: بانوان محجبه شهرستان فردوس، در عرصه های مختلف حضور فعالانه و چشمگیری دارند.