150 عنوان برنامه‌ در حوزه‌ بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی در ایام الله ده فجر

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی خراسان جنوبی : برنامه‌های این سازمان در 20 حوزه بسیج دانش‌آموزی سراسر استان بالغ بر 150 عنوان برنامه‌ ، برای دانش‌آموزان خراسان جنوبی و با معرفی پیشرفت‌های انقلاب اسلامی  اجرا خواهند شد .


 

گزارشی از حمید رضا تاکی


سرهنگ محسن امانتی در گفتگویی با خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان با بیان این مطلب اظهار داشت ، برنامه‌های دهه مبارک فجر ، بخشی در حوزه‌ی مجازی که راهیان نور مجازی و هم موزه عبرت  که دانش‌آموزان می توانند در  پیام‌رسان شاد سازمان بسیج دانش‌آموزی خراسان جنوبی به‌صورت زنده و هم موزه عبرت و برنامه اردوی راهیان نور مجازی می توانند استفاده کنند .

وی افزود : حضور حداکثری در راهپیمایی سراسری 22 بهمن که با پرچم‌های متحدالشکل و پرچم‌های بزرگ جمهوری اسلامی است ، نماد وجلوه‌ی خاصی خواهد داشت ، همچنین حضور دانش‌آموزان با برنامه‌های متنوع و ایستگاه‌های متعدد ، پویش سلام ایران ، پویش دانش‌آموزی که در صبحگاه مدرسه برگزار خواهد شد .

وی ادامه داد : کلیپ حداکثر سه دقیقه‌ای دانش‌آموزان ، تصاویر و امامین انقلاب اسلامی،  دست‌نوشته هایی که دانش‌آموزان خواهند داشت  واز شعارهای انقلابی مثل استقلال آزادی جمهوری اسلامی و لبیک یا خامنه‌ای ، اجرای سرود سلام فرمانده ، سربازان ولایت و نسل سلیمانی‌ها ، پویش ویژه روز 22 بهمن ،تصاویر سلفی حضور دانش آموزان در راهپیمایی و مسابقات مختلفی اجرا خواهد شد .

سرهنگ امانتی افزود : برگزاری رویداد سفیر کاپ ویژه فرمانده واحدها و مسئولین فضای مجازی واحدهای پیشگامان  که این رویداد با راه‌اندازی یک پاتوق دانش‌آموزی و گردان‌هایی در فضای مجازی فعالیت خواهند داشت ، تولید محتوای مدارس با موضوع دهه مبارک فجر در قالب لب آهنگ ، کلیپ ، فتو کلیپ ،پادکست ، ویدیو ، ویدیو کست ،عکس نوشته ،گویندگی و فیلم‌های کوتاهی که توسط دانش‌آموزان در فضای مجازی به‌عنوان سفیران انقلاب اسلامی در این برنامه ها قرار دارد .

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی خراسان جنوبی بیان داشت و گفت : معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و حضور مجامع علوی و فاطمی در نماز جمعه ،قرائت میثاق‌نامه قبل‌از خطبه‌های نماز جمعه ،حضور دانش‌آموزان عزیز و ارائه مطالب در صداوسیمای استان خواهد بود ،  و اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ، بازدید از واحدهای علمی و صنعتی و کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی در این ایام اجرا می شود .

سرهنگ امانتی اشاره ای به ایام پیش رو داشت و افزود : برنامه شاخص ، اعتکاف دانش آموزان هست  که در ایام رجب 15 ، 16 ، 14 بهمن مصادف با 13 ،14 ، 15 ماه مبارک رجب که اعتکاف ویژه دانش‌آموزان در مساجد معرفی خواهند شد  که یک برنامه معنوی و تأثیرگذاری است که در طول دهه مبارک فجر خواهیم داشت.

وی افزود : زنگ گفتگو یکی دیگر از برنامه‌هایی به عنوان تبیین و روشنگری و پاسخ به سؤالات و شبهات دانش‌آموزان و برگزاری مسابقات متنوع و مفرح در مدرسه و همچنین مسابقات قرآنی تفسیر سوره فجر و پویش‌های سراسری که مصادف با روز ولادت حضرت امیرالمؤمنین علیه‌السلام را به منصه بروز و ظهور در شهرستان‌ها واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی ان‌شاءالله خواهیم داشت.