افتتاح و کلنگ زنی 251  پروژه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان نهبندان

فرماندار شهرستان نهبندان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از افتتاح و کلنگ زنی 251  پروژه و ریزپروژه با اعتبار 2894288 میلیون ریال اعتبار در شهرستان نهبندان خبر داد .


  گزارشی از یلدا خوشخو 


مهندس ابولفظل ایروانی در گفتگویی با خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان اظهار داشت : پروژهای قابل افتتاح 241 طرح و پروژه های کلنگ زنی 10 طرح خواهد بود .

وی افزود : این طرح ها در بخش سرداران 8 پروژه و با اعتبار 20429 میلیون ریال و بخش شوسف 15 پروژه با اعتبار 245838 میلیون ریال و در بخش مرکزی 35 پروژه با اعتبار 718578 میلیون ریال می باشد.

فرماندار شهرستان نهبندان اشاره به برنامه های فرهنگی در ایام دهه مبارک فجر داشت و گفت : در سطح شهرستان نهبندان 95 برنامه فرهنگی و ورزشی در این ایام خواهد بود که در اولین روز از ایام دهه فجر و همزمان با سالروز ورود امام به ایران اسلامی ، غبار روبی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا می باشد .

مهندس ایروانی افزود : همچنین در طول ایام دهه فجر برگزاری جشن به مناسبت ولادت حضرت علی ( ع ) ، محفل انس با قرآن با حضور گروههای استانی و شهرستانی و برگزاری نشست بصیرتی برای آحاد مردم توسط استادادان  ، کشوری خواهیم داشت .

مقام عالی دولت در شهرستان نهبندان در ادامه بیان داشت : برگزاری همایش دختران انقلاب ، جشنواره روستایئان و عشایر در روستای سیدال و هچنین جشنواره فرهنگی ، ورزسی توسط بانوان عشایر روستای چاهداشی از برنامه هایی هستند که در این ایام اجرا خواهد شد.

وی در پایان افزود : در این مدت اعزام گروههای جهادی به مناطق در سطح شهرستان اعزام می شوند که در گروه پزشکی و خدمات ، خدماتی به مردم ارئه کنند ، و در روز یوم الله 22 بهمن از تمام اقشار مردم دعوت می کنم که حضور موثری داشته باشند .