افتتاح 6 پروژه ، دومین روز از گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان نهبندان

در دومین روز از گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور فرماندار نهبندان،امام جمعه نهبندان، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین شهرستان نهبندان 6 پروژه افتتاح و به بهره برداری رسید .


  گزارشی از یلدا خوشخو


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ، افتتاح و بهره‌برداری از سازه بند خاکی در  حوزه روستای کلاته سیدعلی از توابع بخش مرکزی با حجم عملیات ۱۵۵۸۱متر مکعب و اعتباری جمعأ بالغ بر یک میلیارد و ششصد میلیون تومان، حجم آبگیری ۴۰۰۰۰متر مکعب و ارتفاع سازه : ۹متر ، تعداد منابع آبی تحت تأثیر ۳ رشته قنات و  جمعیت برخوردار ۶۰۰ نفر می باشد .

و همچنین پروژه‌ آسفالت گرم کیلومتر ۶۰ محور نهبندان به بیرجند بطول ۷ کیلومتر با اعتبار هزینه شده به مبلغ ۹۸۰۰۰میلیون ریال افتتاح و بهره‌برداری رسید .

افتتاح دبستان ۶ کلاسه امام علی (ع)  نرجس دوره اول با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان

از طرح هادی روستای مزار سیدعلی از توابع بخش سرداران با اعتبار بالغ بر ۲ میلیارد و دویست و نود و هشت میلیون تومان با مشارکت دهیاری و بنیاد مسکن شامل ۲۰۰۰۰ متر مربع زیرسازی ، ۳۱۲۰ متر مربع جدول کاری ، ۶۴۵۰ متر مربع آسفالت معابر و بهره‌مند شدن ۱۸۰ خانوار و ۷۴۵ نفر جمعیت به بهره برداری رسید .

افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌ آسفالت معابر شهر شوسف به متراژ ۵۰۰۰ متر مربع با اعتبار ۶۰۰۰ میلیون ریال ، و همچنین از بکهو لودر شهرداری شهر شوسف به ارزش ۲۵۰۰۰ میلیون ریال و همچنین از سردخانه  غسالخانه شهر شوسف که با اعتبار بالغ بر ۶۵۰ میلیون ریال بود .

و اما به مناسبت روز جهانی تالاب ها  برگزاری برنامه های آموزشی برای دانش آموزان روستای کجی سفلی با اهدای جوایز و بازدید از طرح های اجرا شده در پناهگاه حیات وحش تالاب کجی نمکزار صورت گرفت .

تجدید میثاق و غبار روبی گلزار شهدای شهر نهبندان با حضورمهندس ابوالفضل ایروانی فرماندار،حجت الاسلام والمسلمین خزاعی امام جمعه نهبندان، محمدی مقدم معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی ،اسدالهی بخشدار مرکزی ، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولین شهرستان  انجام گرفت.