تحویل پروژه ۸۸ واحدی  و ۶۲ واحدی مسکن مددجویان کمیته امداد تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده

در راستای پیگیری اجرای طرح نهضت ملی مسکن، جلسه شورای مسکن شهرستان فردوس به ریاست فرماندار و با حضور اعضای شورای مسکن در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
 


  گزارش از اعظم جمالی


 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ،در این جلسه پس از بررسی مصوبات قبلی شورای مسکن فرماندار فردوس در خصوص آماده‌سازی زیرساخت‌ها تاکید نمود و گفت : آغاز ساخت واحدها در فاز اول ۱۷ هکتاری و آماده سازی ۷۵ هکتار در فاز دوم در دهه فجر هم در شهر فردوس و هم در شهر اسلامیه اعلام خواهد شد و در برنامه های شاخص درج و بصورت رسمی ساخت واحدهای پروژه آغاز خواهد شد.
رئیس شورای مسکن شهرستان فردوس اظهار داشت: با توجه به افزایش عوارضات در سال آینده؛ بنیاد به تمام متقاضیان فاز اول نهضت ملی مسکن در شهر فردوس ابلاغ کتبی برای تسریع در اخذ پروانه را اعلام و چنانچه متقاضی تا پایان بهمن ماه اقدام نکنند، براساس قرارداد نسبت به فسخ قرارداد و جایگزینی اقدام کند.

روشن تاکید کرد: تا ۱۰ اسفند سال جاری نقشه آماده سازی و تفکیکی سایت فاز دوم ۷۵ هکتاری توسط راه و شهرسازی رسما به دستگاه‌های خدمات ارسال شود.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن نسبت به اطلاع رسانی به سایر متقاضیان (فاز دوم )برای واریزی مبلغ ۴۰میلیون تومان پیامک ارسال و در جلسه بعدی در خصوص واگذاری قطعات تصمیم‌گیری لازم صورت پذیرد.

فرماندار فردوس در شورای مسکن شهرستان از پیگیری جهت الحاق فوری ۵۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی و واگذاری آن به متقاضیان در شهر باغستان در شورای مسکن استان خبر داد.

روشن در شورای مسکن تکلیف کرد؛ بانک همراه با پروانه عقد قرارداد برای متقاضیان را انجام دهد.

وی اظهار کرد: پروژه ۸۸ واحدی اقدام ملی و ۶۲ واحد از مسکن مددجویان تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده به طور کامل تحویل داده خواهد شد و لازم است مجموعه بنیاد مسکن و کمیته امداد با جدیت این موضوع را پیگیری کنند.

لازم به ذکر است هزینه صدور پروانه با تخفیف ۳۰ درصدی و اقساط ۶ ماهه در شورای مسکن مصوب شده که متقاضیان از این فرصت برای صدور پروانه می توانند بهره مند شوند.