اجرای ۲ هزار و ۷۴۸ برنامه عمرانی و فرهنگی دهه فجر در خراسان جنوبی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: اجرای ۲ هزار و ۷۴۸ برنامه عمرانی و فرهنگی در قالب ۸۴ عنوان برنامه اصلی برای دهه فجر ۱۴۰۱ در این استان برنامه‌ریزی شده است.


به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، سید محمدرضا طالبی روز پنجشنبه در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر استان که به ریاست استاندار خراسان جنوبی برگزار شد افزود: برنامه‌های عمرانی و فرهنگی خوبی برای دهه فجر در تمامی شهرستان‌ها برنامه‌ریزی و دنبال خواهد شد.

وی با بیان اینکه کمیته‌های چهارده‌گانه ستاد دهه فجر مشخص و حکم مسوولان کمیته‌ها ابلاغ شده است گفت: همچنین در تمامی شهرستان‌ها ستادهای دهه فجر تشکیل شده و برنامه‌ریزی‌ها برای این ایام الله در حال انجام است.

معاون استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر و ۲۲ بهمن شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز با تشکیل ستادی برنامه‌ریزی‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه شعار محوری دهه فجر امسال «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» است افزود: عناوین روزهای ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در سال ۱۴۰۱ از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد.

طالبی گفت: دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران یادآور رشادت‌ها و ایثارگری ملت قهرمان و شهیدپرور ایران در مسیر دستیابی به استقلال، آزادی و برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که باید به نحو احسن گرامی داشته شود.

وی افزود: دهه فجر، فرصت بسیار مناسبی برای بیان اهداف و آرمان‌های والای انقلاب و تببین دستاوردهای آن برای مردم به‌خصوص قشر جوان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: در دهه فجر باید دستاوردهای ۴۴ ساله نظام و اقدامات دولت سیزدهم برای مردم در راستای امیدآفرینی در جامعه تبیین شود.

در این نشست روسای کمیته‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر و فرمانداران از طریق وبینار برنامه‌ها و نظرات خود را بیان کردند.