شهرستان خوسف میزبان جشنواره شعر فجر در۲۰ بهمن ماه

فرماندار شهرستان خوسف : شهرستان خوسف در کنار همه ظرفیت های خود از ظرفیت های فرهنگی برخوردار است که در قالب شخصیت های مختلفی تجلی پیدا کرده که از جمله شاعر ارادتمند اهل بیت عصمت و طهارت ابن حسام خوسفی است .


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ، محمد علی ایمانی با اشاره به وجود شخصیت های علمی و مذهبی این شهرستان ادامه داد : خوسف مهد علمای بزرگی همچون دکتر شکوهی پدر علم تعلیم و تربیت ، دکتر راشد محصل پدر علم گیاه‌شناسی و خاندان معزز عبادی است.

فرماندار شهرستان خوسف ، با تشکر از پیگیری شوراها و متنفذین شهرستان در جهت برگزاری مراسم ، این جشنواره را فرصت مغتنمی در راستای معرفی ظرفیت های مختلف شهرستان خوسف دانست.

وی افزود : اگر دغدغه عدم پیشرفت شهرستان خوسف آنچنان که شایسته این شهرستان است ، وجود دارد به علت عدم معرفی ظرفیت های شهرستان است این در حالیست که از قِبَل این فرصت و معرفی می توان زمینه توسعه و پیشرفت شهرستان را فراهم کرد.

ایمانی با اشاره نزدیک بودن دهه مبارک فجر ، این ایام را یوم الله اکبری دانست و تاکید کرد : در برگزاری این مراسم و برنامه های مختلف باید معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله پیشرفت های اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی و دستاورد فرهنگی به عنوان مهم ترین دستاورد انقلاب ، مد نظر قرار گیرد.

وی با محکوم کردن توهین های اخیر به مقدسات افزود : هرچند دشمنان چه در داخل و چه خارج از کشور به دنبال سنگ اندازی هستند اما این شیطنت ها درخت تنومند انقلاب را قوی تر نموده و این شیطنت ها خود گواهی بر به حقانیت این نظام است .

فرماندار شهرستان خوسف در پایان بر برگزاری باشکوه جشنواره شعر فجر که بیستم بهمن ماه سال جاری در شهرستان خوسف برگزار خواهد شد با استفاده از همه ظرفیت ها تاکید کرد.

در ادامه جلسه اعضا به ارائه نظرات خود در راستای برنامه ریزی و باشکوه برگزار شدن این مراسم پرداختند.

گفتنی است جشنواره شعر فجر ۵شنبه ۲۰ بهمن ماه به میزبانی شهرستان خوسف برگزار خواهد گردید.