بوکسور بجنوردی به اردوی تیم ملی دعوت شد

رییس هیات بوکس خراسان شمالی گفت: "میثم قشلاقی"، بوکسور شایسته اهل شهرستان بجنورد به اردوی تیم ملی بوکس بزرگسالان دعوت شد.

به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، محمدرضا محمد خانی اعلام داشت : این اردوی ملی از ۱ بهمن ماه سالجاری با حضور نفرات اول مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس بزرگسالان و منتخبین بوکس کشور به میزبانی تهران برگزار می شود.

وی افزود: در این میان "میثم قشلاقی" نیز با نظر کمیته فنی در این اردوی ملی حضور خواهد داشت.

رییس هیات بوکس خراسان شمالی ادامه داد: قشلاقی سال آینده مسابقات مهمی همچون رقابت های قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک پاریس را پیش رو دارد.

محمدخانی با اشاره به کسب نشان نایب قهرمانی قشلاقی در مسابقات آسیایی سال گذشته، گفت: این بوکسور با سابقه بجنوردی در کارنامه ورزشی خود کسب عنوان قهرمانی کشور در رده جوانان و اعزامی به مسابقات برون مرزی و عضویت در تیم ملی را دارد.

وی افزود: در مسابقات قهرمانی آسیا نیز با نمایش های خیره کننده و شکست قهرمانان نامدار بوکس جهان موفق به کسب مدال ارزشمند نقره شد.

میثم قشلاقی بوکسور پرآوازه اهل شهرستان بجنورد است که سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا از سوی گزارشگران کشورهای مختلف به او لقب «تایسون ایرانی» داده شد.

افزون بر ۳۵۰ بوکسور، عضو رده های مختلف نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان هیات بوکس خراسان شمالی هستند.

خراسان شمالی با ۲۷ هزار ورزشکار بیمه شده دارای ۴۹ هیات ورزشی فعال است که ۱۹۷ فضای ورزشی برای ورزشکاران در این استان شمالشرق کشور وجود دارد.