مردم نسبت به تهیه سوخت جایگزین اقدام کنند

فرماندار شهرستان خوسف اظهار کرد: در شرایط افت فشار گاز، بحث مهم اطلاع رسانی باید در دستور کار قرار گیرد تا مردم نسبت به تهیه سوخت جایگزین در صورت قطعی گاز اقدام کنند.


به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، محمدعلی ایمانی در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری شورای مدیریت بحران شهرستان خوسف گفت: با برودت بی سابقه هوا، امکان قطع گاز دور از تصور نیست.

وی افزود: مدیران عضو شورای مدیریت بحران شهرستان باید به گونه‌ای اقدام کنند تا مردم به هیچ وجه دچار مشکل نشوند و در کنار مردم واحدهای تولیدی و توزیعی نیز باید مورد توجه قرار گیرند.

ایمانی با بیان اینکه باید پیش بینی‌های لازم انجام شود تا واحدهای تولیدی و توزیعی نیز دچار خسارت نشوند، تصریح کرد: فشار گاز ظرف چند روز گذشته تا ۹۰ درصد افت داشته است.

رئیس شورای مدیریت بحران شهرستان خوسف اظهار کرد: باید تمام داشته‌ها، ظرفیت‌های کاری و سخت افزاری شهرستان جمع بندی و احصا شود تا در زمان بحران بتوان بر اساس داشته‌های موجود تصمیمات لازم را اتخاذ کرد.

ایمانی با اشاره به اینکه همه باید در مدیریت شرایط کمک کننده باشند، خاطرنشان کرد: تجهیز واحدهای مرغداری و نانوایی به سوخت جایگزین در دستور کار قرار گرفته و در این بین دستگاه‌های ذی ربط نقش بسیار مهمی دارند که باید در اسرع وقت وارد کار اجرایی شوند.

وی یادآور شد: در شورای مدیریت بحران شهرستان خوسف، در خصوص تامین سوخت جایگزین مردم، واحدهای تولیدی و توزیعی و کارخانجات در صورت قطعی گاز تصمیمات و تمهیدات لازم اتخاذ شد.