تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی خراسان جنوبی تمدید شد

معاون استاندار و سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی خراسان جنوبی از تمدید تعطیلی ادارات، دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی این استان در روزهای ۲۴ و ۲۵ دی ماه خبر داد.
تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی خراسان جنوبی تمدید شد


به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ،علیرضا عباس‌زاده روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: بنا به پیشنهاد شرکت گاز استان و تصویب کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی و موافقت استاندار خراسان جنوبی به منظور رفاه حال عموم مردم همچنین رعایت اصل صرفه‌جویی در مصرف انرژی؛ تعطیلی ادارات، دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، مدارس و مراکز آموزشی استان تا روز یکشنبه ۲۵ دی‌ ماه تمدید شد.

وی با اشاره به اخطار نارنجی هواشناسی به جهت برودت هوا افزود: مراکز درمانی و بهداشتی، امدادی و عملیاتی و خدمات‌رسان از این قاعده مستثنی هستند.

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: تمامی مدارس دوره ابتدایی استان اعم از نوبت صبح و عصر در روزهای مذکور به‌صورت مجازی است و امتحانات متوسطه اول و دوم همچنین امتحانات نهایی براساس برنامه‌ریزی‌های قبلی به قوت خود باقی است و برگزار می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تداوم موج سرما و به منظور امکان تامین گاز به‌ویژه در بخش خانگی، از همه مردم و مشترکان می‌خواهیم که همه همت خود را برای صرفه‌جویی در مصرف گاز به‌کار گیرند.

عباس‌زاده افزود: همچنین به همه هم‌استانی‌ها توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری و از تردد در محورهای مواصلاتی به جهت لغزندگی و یخ‌زدگی ناشی از سرمای شدید بپرهیزند.

وی با تاکید بر اینکه این تصمیمات و توصیه‌ها صرفا به جهت حفظ سلامت و رفاه مردم اتخاذ می‌شود، گفت: همراهی و همکاری مردم، تحقق بهتر تصمیمات و برنامه‌ها را به همراه خواهد داشت.