رونمایی از پوستر نکوداشت روز شهرستان سربیشه

فرمانداری سربیشه در مراسم رونمایی از پوستر روز این شهرستان گفت: ۲۶ دی ماه توسط شورای فرهنگ‌عمومی بنام روز «سربیشه» ثبت شده است که برای مردم ولایتمدار این شهرستان افتخار بزرگی محسوب می‌شود.


به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان، محمدرضا لکزایی، فرماندار شهرستان سربیشه امروز در مراسم رونمایی از پوستر روز این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۲۶ دی ماه توسط شورای فرهنگ‌عمومی به نام «سربیشه» ثبت شده است.
وی افزود: برای مردم ولایتمدار سربیشه افتخار بزرگی است که روزشان با نام شهدا شده و در تقویم و تاریخ منطقه ثبت می‌شود.
فرماندار سربیشه وی با بیان اینکه ۱۹ دی سال ۱۳۶۵ مردمان سربیشه حماسه آفریدند و ۲۰ شهید را تقدیم نظام و انقلاب کردند، گفت: این شهدا در روز ۲۶ دی همان سال با حضور باشکوه مردم تشییع شدند و این روز در تاریخ این دیار به ثبت رسید.
لکزایی یادواره شهدا و انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری را از جلسات محوری این روز عنوان کرد و گفت: با حضور و همراهی مردم شهرستان سربیشه باید این مراسم باشکوه خاصی برگزار شود.
وی از برپایی نمایشگاه توانمندی های شهرستان سربیشه در حوزه های مختلف خبر داد و افزود: باید پتانسل ها و ظرفیت های این شهرستان را در حوزه های معدن، صنعت، کشاورزی و گردشگری در این نمایشگاه به عموم مردم نشان داد و در راستای جذب سرمایه گذار تلاش کرد .